Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пряме і переносне значення прикметників. Близькі та протилежні значення. | Ознайомлення з близькими та протилежними значеннями прикметників, прямим та переносним значенням. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скажи навпаки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добір прикметників, протилежних за значенням. |
2. | Мішок подарунків | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір словосполучень, вжитих у прямому значенні. |
3. | Переносне значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправлянння у знаходженні словосполучень, вжитих у переносному значенні. |
4. | Пряме чи переносне? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у розрізненні прямого та переносного значення прикметників. |
5. | Кошик яблук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення прямих та переносних значень прикметників. |
6. | Сніговик | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні близьких за значенням прикметників. |
7. | Встанови відповідності | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні прямих та переносних значень. |
8. | Рукавички | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі близьких за значенням прикметників. |
9. | Близькі за значенням | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у складанні синонімічного ряду. |
10. | Веселе жабеня | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Пошук прикметників з добором до них близьких за значенням. |
11. | Доповни прислів'я | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Добір прикметників, протилежних за значенням. |
12. | Цікаві речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначення прикметників та добір близьких їм за значенням. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Протилежні словосполучення | Інший | середнє | 3Б. | Добір протилежних словосполучень до прямих та переносних. |
2. | Розумний Олівець | Інший | важке | 4Б. | Робота над прямим та переносним значенням слова. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Вправа на визначення прямих та переносних значень прикметників, складання речень із ними. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Пряме та переносне значення. Близькі та протилежні за значенням прикметники» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Закріплення вивченого матеріалу з теми «Пряме та переносне значення прикметника. Близькі та протилежні за значенням прикметники». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пряме та переносне значення. Близькі та протилежні за значенням прикметники». | 00:35:00 | важке | 22Б. | Узагальнення матеріалу з теми «Пряме та переносне значення. Близькі та протилежні за значенням прикметники». |
2. | Перевірочна робота з теми «Пряме та переносне значення. Близькі та протилежні за значенням» | 00:35:00 | середнє | 26Б. | Контроль знань з теми «Пряме та переносне значення. Близькі та протилежні за значенням прикметники». |