Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числівник | Формування загального поняття про числівник. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди числівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Впізнавання числівників у тексті. |
2. | Постав питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Постановка питань до числівників. |
3. | Пошуки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні числівників. |
4. | Детектив | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні числівників. |
5. | Ребус | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розв'язуванні ребусів, що містять числівники. |
6. | Календар | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у визначенні та записі дати. |
7. | Шпигун | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вирізнення іменників, що вказують на кількість, але не є числівниками. |
8. | Влучний числівник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Узгодження числівника з іменником. |
9. | Вежа з Lеgо | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у поверненні пропущених числівників у речення. |
10. | Їжачкові яблука | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Творення числівників, що називають порядок при лічбі. |
11. | Фразеологізм | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у введенні фразеологізмів у текст. |
12. | Скільки і котрий | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Вправляння у змінюванні числівників за питаннями. |
13. | Чарівна паличка | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Перетворення чисел з кількості у порядок при лічбі. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Числові ребуси | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у розгадуванні ребусів з числівниками, складанні речень. |
2. | Цікаві словосполучення | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у змінюванні числівників. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальне поняття про числівник» | 00:25:00 | середнє | 19Б. | Узагальнення та систематизація знань з теми «Загальне поняття про числівник». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про числівник» | 00:30:00 | середнє | 19Б. | Закріплення матеніалу з теми «Загальне поняття про числівник». |
2. | Перевірочна робота з теми «Загальне поняття про числівник» | 00:35:00 | важке | 22Б. | Контроль знань з теми «Загальне поняття про числівник». |