Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Загальне поняття про дієслово | Формування уявлень про дієслово, як частину мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тік-так! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні дієслів. |
2. | Регулювальник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Засвоєння теоретичних знань про дієсслова. |
3. | Властива дія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у впізнаванні дій, властивих предметам. |
4. | Знайди дію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Виділення дієслів у множині інших частин мови. |
5. | Чарівна паличка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в утворенні похідних дієслів. |
6. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі влучного дієслова у реченні. |
7. | Хто що робить? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у доборі дієслів. |
8. | Один & багато | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні числових форм дієслова. |
9. | Встав дієслово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у доборі доцільної часової форми дієслів. |
10. | Де дієслово? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у знаходженні дієслів у тексті. |
11. | Постав питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у постановці питань від іменника до дієслова. |
12. | Знайди дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у виявленні дієслівних рядів. |
13. | Речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановлення приналежності членів речення до частин мови. |
14. | Розумні совенята | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у визначенні запитань до дієслів. |
15. | Фотограф | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановлення належностей слів до різних частин мови. |
16. | Машина часу | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вправляння у визначенні часових форм дієслова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Текст | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у списуванні тексту з граматичним завданням. |
2. | Кмітливі перетворення | Інший | важке | 4Б. | Перетворення дієслів за зміною питання. |
3. | Ввімкни уяву | Інший | важке | 4Б. | Вправляння у творенні дієслів та складанні речень з ними. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальне поняття про дієслово» | 00:30:00 | важке | 19Б. | Узагальнення знань з теми «Загальне поняття про дієслово». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про дієслово» | 00:30:00 | важке | 18Б. | Систематизація вивченого з теми «Загальне поняття про дієслово». |
2. | Перевірочна робота з теми «Загальне поняття про дієслово» | 00:35:00 | важке | 27Б. | Контроль знань з теми «Загальне поняття про дієслово». |