Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Лексичне значення слова | Знайомство з поняттями «слово», «лексичне значення слова», «однозначні та багатозначні слова». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Кольорова пляма | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення значення слова за його ознакою. |
2. | Знайди слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні слів серед буквосполучень. |
3. | Що це? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у розрізненні предметів, ознак, дій. |
4. | Добери ознаку | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибір слова-назви ознаки, доцільного до зображення. |
5. | Знайди слово-предмет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Виділення предмета з групи інших слів. |
6. | Упізнай предмет | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розпізнаванні назви предмета за його ознаками. |
7. | Поле чудес | 2 вид - інтерпретація | важке | 2Б. | Вправляння у знаходженні багатозначного слова за його значеннями. |
8. | Зайва дія | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Повторення матеріалу про слова-назви дій. |
9. | Зайве слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розпізнавання слів, що не є предметами. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Подумай і вкажи | Інший | середнє | 2Б. | Вправляння у впізнаванні однозначних та багатозначних слів. |
2. | Словотвір | Інший | важке | 3Б. | Утворення нових слів шляхом добору необхідних літер. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у виділенні слів-назв предметів, слів-назв ознак і слів-назв дій. |
4. | Їстівний банан | Інший | важке | 3Б. | Визначення однозначних слів. |
5. | Укажи назву | Інший | важке | 3Б. | Розрізнення назв предметів, ознак та дій. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Нове значення | Інший | важке | 3Б. | Зміна значення слів шляхом заміни літери. |
2. | Хитрі слова | Інший | важке | 4Б. | Складання речень з багатозначними словами. |
3. | Склади речення | Інший | важке | 4Б. | Знаходження багатозначних слів та їх подальше застосування. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Лексичне значення слова» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Узагальнення знань з теми «Лексичне значення слова». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Лексичне значення слова» | 00:25:00 | середнє | 16Б. | Закріплення знань з теми «Лексичне значення слова». |
2. | Перевірочна робота з теми «Лексичне значення слова» | 00:30:00 | середнє | 23Б. | Перевірка рівня знань з теми «Лексичне значення слова». |