Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Пряме і переносне значення. Тематичні групи слів | Знайомство з поняттям прямого та переносного значеннь, тематичними групами слів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення прямого та переносного значень словосполучень. |
2. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у знаходженні зайвого слова в межах тематичної групи. |
3. | Зайвий об'єкт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вилучення зайвого об'єкта з групи. |
4. | Назви групу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в об'єднанні тематичної групи спільною назвою. |
5. | Спільна ознака | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у виявлені спільної ознаки для об'єктів тематичної групи. |
6. | Пряме чи переносне? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у розрізненні словосполучень, вжитих у прямому та переносному значеннях. |
7. | Сортування | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розподілення предметів за вказаною ознакою. |
8. | Переносне значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Виявлення словосполучень, вжитих у переносному значенні. |
9. | Тематична група | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Знаходження тематичної групи слів серед запропонованих. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Допиши речення | Інший | важке | 3Б. | Наповнення тематичної групи логічно до змісту речення. |
2. | Зайва цеглинка | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у знаходженні словосполучень, вжитих у переносному значенні. |
3. | Об'єднай у групи | Інший | важке | 3Б. | Об'єднання зображень у тематичні групи. |
4. | Чарівні квадрати | Інший | важке | 3Б. | Виділення слів з групи, об'єднання їх спільною назвою. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | Інший | середнє | 3Б. | Вправляння у розширенні тематичної групи слів. |
2. | Нове значення | Інший | важке | 4Б. | Складання речення на основі утвореного словосполучення з новим значенням. |
3. | Магазин | Інший | важке | 4Б. | Розширення тематичної група слів, об'єднання їх спільною назвою. |
4. | Знайди групу | Інший | важке | 4Б. | Вправляння в об'єднанні слів у тематичну групу. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Пряме і переносне значення слів. Тематичні групи слів» | 00:25:00 | середнє | 15Б. | Узагальнення знань з теми «Пряме і переносне значення слів. Тематичні групи слів». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пряме і переносне значення слів. Тематичні групи слів» | 00:30:00 | середнє | 17Б. | Закріплення знань з теми «Пряме і переносне значення слів. Тематичні групи слів». |
2. | Перевірочна робота з теми «Пряме і переносне значення слів. Тематичні групи слів» | 00:35:00 | важке | 23Б. | Перевірка знань з теми «Пряме і переносне значення слів. Тематичні групи слів». |