Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Алфавіт | Знайомство з сучасним українським алфавітом. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Гра «Знайди сусідів» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення порядкового місця літери у алфавіті. |
2. | Гра «Впіймай звук» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонематичного слуху. |
3. | Гра «Так чи ні» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Засвоєння фактичного матеріалу про буквенний та звуковий склад абетки. |
4. | Гра «Загублена літера» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонематичного слуху, співставлення звука та букви, якою він позначається. |
5. | Гра «Детектив» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Актуалізація знань про букви алфавіту та їх звукове значення. |
6. | Відгадай загадку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Розпізнавання літер за типовими ознаками. |
7. | Укажи кількість | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Перевірити знання чисельного складу алфавіту, кількості букв та звуків у ньому. |
8. | Знайди менше | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Закріплення знань про «ь», відсутність у нього звукового значення. |
9. | Алфавітний порядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вдосконалення знань абетки; визначення слів, записаних в алфавітному порядку. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Я — поет | Інший | середнє | 2Б. | Розвиток уваги, навички читання. |
2. | Звукова модель | Інший | важке | 3Б. | Співвіднесення звукових моделей зі словами. |
3. | Квест | Інший | важке | 3Б. | Відпрацювання навички складати слова із літер, отриманих шляхом пошуку. |
4. | Алфавітний порядок | Інший | важке | 3Б. | Автоматизація вміння знайти та записати слова в алфавітному порядку. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хованка | Інший | легке | 3Б. | Застосування аналітико-синтетичних компетенцій у роботі зі словами. |
2. | Звукова модель | Інший | середнє | 4Б. | Застосування знань зі співвіднесення слова та його звукового складу. |
3. | Шифрувальник | Інший | середнє | 6Б. | Розвиток аналітико-синтетичних вмінь у роботі зі словами. |
4. | Заміни звук | Інший | середнє | 4Б. | Перевірка фонематичного слуху, вміння практично застосовувати набуті знання. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Буква — знак звука. Алфавіт» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення знань з теми «Буква — знак звука. Алфавіт». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Буква — знак звука. Алфавіт» | 00:20:00 | середнє | 9Б. | Закріплення вивченого матеріалу з теми «Буква — знак звука. Алфавіт». |
2. | Перевірочна робота з теми «Буква — знак звука. Алфавіт» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Перевірка рівня сформованості компетенцій з теми «Буква — знак звука. Алфавіт». |