Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Голосні звуки та букви, що їх позначають Формування уявлень про голосні звуки та букви, що їх позначають.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Хованка 1 вид - рецептивний легке 1Б. Уміння розпізнавати букви, що позначають голосні звуки.
2. Спіймай звук 1 вид - рецептивний легке 1Б. Розвиток фонематичного слуху.
3. Злови голосний 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у виділенні букв, що позначають голосні звуки, серед інших.
4. Увага, голосні! 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння у визначенні літер, що позначають голосні звуки.
5. Утвори слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вправляння в утворенні нових слів за допомогою голосних літер.
6. Два звуки 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розвиток фонематичного слуху, аналітичних умінь.
7. Веселий равлик 1 вид - рецептивний середнє 2Б. Розвиток читацьких компетентностей, фонематичного слуху.
8. Старт – фініш 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розвиток фонематичного слуху.
9. Гра «Більше – менше» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вправляння у звуковому розборі слів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди літеру Інший середнє 2Б. Розвиток аналітичних вмінь.
2. Звукова модель Інший важке 3Б. Вправляння у побудові звукових моделей.
3. Віночок Інший важке 3Б. Розвиток читацької компетенції, фонематичного слуху.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Буквоїд Інший середнє 3Б. Редагування слів з пропущеними літерами.
2. Цікаві моделі Інший середнє 3Б. Вправляння у творенні нових слів.
3. Звукова модель Інший середнє 4Б. Вправляння у побудові звукових моделей слів з Я, Ю, Є, Ї.
4. Зміни слово Інший середнє 4Б. Розвиток творчих здібностей, фонематичного слуху здобувача освіти.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають» 00:20:00 середнє 12Б. Узагальнення та систематизація знань з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають» 00:25:00 середнє 11Б. Закріплення здобутих знань з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають».
2. Перевірочна робота з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають». 00:30:00 важке 18Б. Перевірка здобутих знань з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають».