Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Голосні звуки та букви, що їх позначають | Формування уявлень про голосні звуки та букви, що їх позначають. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Хованка | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Уміння розпізнавати букви, що позначають голосні звуки. |
2. | Спіймай звук | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розвиток фонематичного слуху. |
3. | Злови голосний | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у виділенні букв, що позначають голосні звуки, серед інших. |
4. | Увага, голосні! | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння у визначенні літер, що позначають голосні звуки. |
5. | Утвори слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вправляння в утворенні нових слів за допомогою голосних літер. |
6. | Два звуки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток фонематичного слуху, аналітичних умінь. |
7. | Веселий равлик | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Розвиток читацьких компетентностей, фонематичного слуху. |
8. | Старт – фініш | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розвиток фонематичного слуху. |
9. | Гра «Більше – менше» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вправляння у звуковому розборі слів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди літеру | Інший | середнє | 2Б. | Розвиток аналітичних вмінь. |
2. | Звукова модель | Інший | важке | 3Б. | Вправляння у побудові звукових моделей. |
3. | Віночок | Інший | важке | 3Б. | Розвиток читацької компетенції, фонематичного слуху. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Буквоїд | Інший | середнє | 3Б. | Редагування слів з пропущеними літерами. |
2. | Цікаві моделі | Інший | середнє | 3Б. | Вправляння у творенні нових слів. |
3. | Звукова модель | Інший | середнє | 4Б. | Вправляння у побудові звукових моделей слів з Я, Ю, Є, Ї. |
4. | Зміни слово | Інший | середнє | 4Б. | Розвиток творчих здібностей, фонематичного слуху здобувача освіти. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Узагальнення та систематизація знань з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Закріплення здобутих знань з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають». |
2. | Перевірочна робота з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають». | 00:30:00 | важке | 18Б. | Перевірка здобутих знань з теми «Голосні звуки та букви, що їх позначають». |