Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Правило правопису слів з префіксами з-, с- | Ознайомити з правилами правопису слів з префіксами з-, с-. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з префіксами з-, с-. |
2. | Заміни одним словом | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
3. | Доповни схему | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
4. | Обери префікс | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
5. | Утвори споріднене слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
6. | Обери слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти та записувати слова з префіксами з-, с-. |
7. | Додай префікс | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і писати слова з префіксами з-, с-. |
8. | Вибірковий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
9. | Конструктор слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
10. | Виконай за зразком | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння писати слова з префіксами «з-» або «с-». |
11. | Знайди помилку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
12. | Згрупуй слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
13. | Запиши речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
14. | Знайди рядок | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
15. | Створи текст | 4 вид - творчий | важке | 4Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
2. | Творчий диктант | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
3. | Кросворд | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Правопис слів з префіксами з-, с-» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Правопис слів з префіксами з-, с-» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння правильно вимовляти і записувати слова з префіксами «з-», «с-». |
2. | Перевірна робота з теми «Правопис слів з префіксами з-, с-» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Правопис слів з префіксами з-, с-». |