Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Суфікс — значуща частина слова | Формувати поняття про частину основи – суфікс та його словотворчу функцію. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши за схемою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння утворювати за допомогою суфіксів нові слова та визначати суфікси у словах. |
2. | Споріднене слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння утворювати за допомогою суфіксів нові слова та визначати суфікси у словах. |
3. | Визнач суфікс | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати суфікс у спільнокореневих словах. |
4. | Укажи професію | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння утворювати нові споріднені слова за допомогою суфікса. |
5. | Знайди споріднене | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати суфікси у словах. |
6. | Конструктор слів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння утворювати нові слова за допомогою суфіксів. |
7. | Морфемний аналіз | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,7Б. | Формувати вміння визначати суфікси в словах. |
8. | Віднови риму | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння утворювати за допомогою суфікса споріднені слова. |
9. | Знайди слово з суфіксом | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати суфікс у словах. |
10. | Подвоєння букв | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння утворювати і записувати слова з подвоєнням букв на межі кореня та суфікса, правильно переносити їх. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Збери слово | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати в словах різні частини слова. |
2. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати суфікси у словах; розвиток зв'язного мовлення. |
3. | Підбери споріднене слово | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння утворювати споріднені слова за допомогою суфіксів. |
4. | Відредагуй текст | Інший | важке | 2,3Б. | Формувати вміння утворювати нові споріднені слова з допомогою суфіксів. |
5. | Заміни одним словом | Інший | легке | 2Б. | Формувати вміння за допомогою суфіксів утворювати нові споріднені слова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Суфікс» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формування вмінь утворювати нові споріднені слова з допомогою суфіксів та визначення суфіксів у споріднених словах. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Суфікс» | 00:17:00 | середнє | 12Б. | Формування вміння утворювати нові споріднені слова за допомогою суфіксів та визначати суфікс у словах. |
2. | Перевірна робота з теми «Суфікс» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Суфікс». |