Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Іменники назви істот і неістот | Ознайомити учнів з поняттями "істоти" та "неістоти". |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Осели в будиночок | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що відповідають на питання хто? та іменники, що відповідають на питання що? |
2. | Хто це? Що це? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, та іменники, що означають назви неістот. |
3. | Відгадай загадку | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, та іменники, що означають назви неістот. |
4. | Словниковий диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот і неістот. |
5. | Розподільний диктант | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
6. | Заміни словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
7. | Об'єднай у групи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
8. | Утвори слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
9. | Перфокарта | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
10. | Утвори споріднені слова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що виражають назви істот чи неістот. |
11. | Незавершене речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
12. | «Зайве» слово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати рід прикметників. |
13. | Вибірковий диктант | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння вживати дієслова у мовленні. |
2. | Назви казку | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
3. | Кросворд | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, неістот. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, неістот. |
2. | Перевірна робота з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот». |