Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Іменники назви істот і неістот Ознайомити учнів з поняттями "істоти" та "неістоти".

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Осели в будиночок 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що відповідають на питання хто? та іменники, що відповідають на питання що?
2. Хто це? Що це? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, та іменники, що означають назви неістот.
3. Відгадай загадку 1 вид - рецептивний легке 1,5Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, та іменники, що означають назви неістот.
4. Словниковий диктант 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот і неістот.
5. Розподільний диктант 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
6. Заміни словосполучення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
7. Об'єднай у групи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
8. Утвори слова 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
9. Перфокарта 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
10. Утвори споріднені слова 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що виражають назви істот чи неістот.
11. Незавершене речення 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
12. «Зайве» слово 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння визначати рід прикметників.
13. Вибірковий диктант 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наведи приклад Інший середнє 3Б. Формувати вміння вживати дієслова у мовленні.
2. Назви казку Інший середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.
3. Кросворд Інший важке 4Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот чи неістот.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот» 00:15:00 середнє 12Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, неістот.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот» 00:20:00 середнє 18Б. Формувати вміння розрізняти іменники, що означають назви істот, неістот.
2. Перевірна робота з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот» 00:20:00 середнє 18Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Іменники, що означають назви істот, неістот».