Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Вживання прикметників у прямому та переносному значенні. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми Ознайомити з уживанням прикметників-синонімів, прикметників-антонімів та уживанням прикметників у прямому або переносному значенні

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Підбери синонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати прикметники-синоніми.
2. Назви антонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати прикметники-антоніми.
3. Пряме і переносне значення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти прикметники у прямому та переносному значенні.
4. Розподіли на групи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти прикметники-синоніми та прикметники-антоніми.
5. Утвори словосполучення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати прикметники у прямому та переносному значенні.
6. Гра «Так чи ні» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми та прикметники, ужиті в прямому або переносному значенні.
7. Установи відповідність 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми та прикметники, ужиті в прямому чи переносному значенні.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Укажи значення Інший середнє 3Б. Формувати вміння розрізняти прикметники в прямому та переносному значенні.
2. Знайди «зайве» Інший важке 3Б. Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, прикметники в прямому чи в переносному значенні.
3. Антоніми в прислів'ї Інший важке 3Б. Формувати вміння підбирати прикметники-антоніми та використовувати їх у мовленні.
4. Заміни прикметник Інший важке 3Б. Формувати вміння вживати прикметники у переносному значенні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Склади словосполучення Інший середнє 3Б. Формувати вміння вживати прикметники в прямому та переносному значенні.
2. Удоскональ текст Інший важке 1Б. Формувати вміння використовувати прикметники-синоніми для вдосконалення свого мовлення.
3. Виправ помилку Інший важке 3Б. Формувати вміння доречно вживати у мовленні прикметники-синоніми, прикметники-антоніми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Прикметники – синоніми, антоніми. Прикметники у прямому і переносному значенні» 00:15:00 середнє 12Б. Формувати вміння розрізняти та підбирати прикметники – синоніми, прикметники – антоніми, прикметники у прямому і переносному значенні.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Прикметники – синоніми, антоніми, у прямому і переносному значенні» 00:18:00 середнє 11Б. Формувати вміння розрізняти та підбирати прикметники – синоніми, прикметники – антоніми, прикметники у прямому і переносному значенні.
2. Перевірна робота з теми «Прикметники – синоніми, антоніми, у прямому і переносному значенні» 00:20:00 середнє 12Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Прикметники – синоніми, прикметники – антоніми. Прикметники у прямому і переносному значенні».