Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Вживання прикметників у прямому та переносному значенні. Прикметники-синоніми, прикметники-антоніми | Ознайомити з уживанням прикметників-синонімів, прикметників-антонімів та уживанням прикметників у прямому або переносному значенні |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати прикметники-синоніми. |
2. | Назви антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати прикметники-антоніми. |
3. | Пряме і переносне значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти прикметники у прямому та переносному значенні. |
4. | Розподіли на групи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти прикметники-синоніми та прикметники-антоніми. |
5. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати прикметники у прямому та переносному значенні. |
6. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми та прикметники, ужиті в прямому або переносному значенні. |
7. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми та прикметники, ужиті в прямому чи переносному значенні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Укажи значення | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти прикметники в прямому та переносному значенні. |
2. | Знайди «зайве» | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати прикметники-синоніми, прикметники-антоніми, прикметники в прямому чи в переносному значенні. |
3. | Антоніми в прислів'ї | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння підбирати прикметники-антоніми та використовувати їх у мовленні. |
4. | Заміни прикметник | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати прикметники у переносному значенні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади словосполучення | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння вживати прикметники в прямому та переносному значенні. |
2. | Удоскональ текст | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння використовувати прикметники-синоніми для вдосконалення свого мовлення. |
3. | Виправ помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння доречно вживати у мовленні прикметники-синоніми, прикметники-антоніми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Прикметники – синоніми, антоніми. Прикметники у прямому і переносному значенні» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти та підбирати прикметники – синоніми, прикметники – антоніми, прикметники у прямому і переносному значенні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прикметники – синоніми, антоніми, у прямому і переносному значенні» | 00:18:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння розрізняти та підбирати прикметники – синоніми, прикметники – антоніми, прикметники у прямому і переносному значенні. |
2. | Перевірна робота з теми «Прикметники – синоніми, антоніми, у прямому і переносному значенні» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Прикметники – синоніми, прикметники – антоніми. Прикметники у прямому і переносному значенні». |