Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Практичне ознайомлення з відмінками іменника | Практично ознайомити з відмінками іменника, їх назвами та питаннями. Сформувати поняття про відмінювання іменників. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Перевірити засвоєння теоретичного матеріалу з теми. |
2. | Віднови таблицю | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Сприяти запам'ятовуванню назв відмінків та питань, на які вони відповідають. |
3. | Укажи питання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Сприяти запам'ятовуванню учнями назв відмінків та питань до них. |
4. | Таблиця відмінків | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Перевірити, як учні запам'ятали назви відмінків та їх питання. |
5. | Провідміняй слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,9Б. | Формувати вміння змінювати іменники за відмінками. |
6. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння змінювати іменники за відмінками. |
7. | Гра «Так чи ні» | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно відмінювати іменники. |
8. | Кличний відмінок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміннявизначати іменники у кличному відмінку. |
9. | Знайди слово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння правильно ставити питання до іменника. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | «Зайве» слово | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння правильно відмінювати іменники. |
2. | Постав у потрібному відмінку | Інший | важке | 3Б. | Формувати уміння правильно вживати іменник у потрібному відмінку. |
3. | Випиши іменник | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння ставити питання до іменника від пов'язаного з ним слова. |
4. | Деформоване речення | Інший | важке | 4Б. | Формувати уміння визначати іменники у називному відмінку, як підмет, а іменники у інших відмінках, як другорядні члени. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утвори рими | Інший | важке | 2Б. | Формувати уміння правильно вживати іменники у потрібному відмінку. |
2. | Віднови текст | Інший | важке | 6Б. | Формувати вміння правильно змінювати іменники за відмінками. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Відмінки іменників» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Сприяти запам'ятовуванню назв відмінків іменників та їх питань та формувати уміння практично відмінювати іменники. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Відмінки іменників» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Сприяти запам'ятовуванню назв відмінків та їх питань, формувати вміння практично відмінювати іменники. |
2. | Перевірна робота з теми «Відмінки іменників» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Рід іменників». |