Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Знайомство з прикметником | Ознайомити з прикметником, як частиною мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прикметники в малюнках | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати прикметники. |
2. | Гра «Так чи ні» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння впізнавати прикметник за значенням та питанням. |
3. | Знайди прикметники | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати прикметники серед інших слів. |
4. | Укажи питання | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати питання до прикметників. |
5. | Гра «Де прикметник?» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати уміння впізнавати прикметники серед інших частин мови. |
6. | Укажи ознаку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прикметники. |
7. | Утвори словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння установлювати зв'язок прикметника з відповідним іменником. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Прикметник у реченні | Інший | важке | 2Б. | Формувати уміння визначати прикметники у мовленні. |
2. | Прикметники у прислів'ях | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння установлювати зв'язок прикметника з іменником. |
3. | Виправ помилку | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння впізнавати прикметники у реченнях та правильно узгоджувати їх з відповідними іменниками. |
4. | Вибірковий диктант | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння впізнавати прикметники за питаннями, встановлювати їх зв'язок з іменниками. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Пошир речення | Інший | середнє | 1Б. | Формування вміння правильно вживати прикметники у мовленні. |
2. | Прикметники у загадках | Інший | середнє | 1Б. | Формувати уміння вживати прикметники в усному та писемному мовленні. |
3. | Удоскональ текст | Інший | середнє | 1Б. | Формувати уміння доречно вживати прикметники в усному та писемному мовленні. |
4. | Дай відповіді | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння правильно вживати у мовленні прикметники, узгоджуючи іх з іменниками. |
5. | Підбери прикметники | Інший | легке | 2Б. | Поглибити знання про прикметник, вчити підбирати прикметники за допомогою питань. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальне поняття про прикметник» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати, підбирати та правильно вживати у мовленні прикметники. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальне поняття про прикметник» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати, підбирати та правильно вживати у мовленні прикметники. |
2. | Перевірна робота з теми «Загальне поняття про прикметник» | 00:20:00 | важке | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Загальне поняття про прикметник». |