Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми | Ознайомити з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми. |
2. | Укажи антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати дієслова-антоніми. |
3. | Укажи значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова в прямому та переносному значенні. |
4. | Згрупуй слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова-синоніми та дієслова-антоніми. |
5. | Підбери дієслово | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова, вжиті в прямому та переносному значенні. |
6. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, дієслова в прямому та переносному значенні. |
7. | Вибери значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, дієслова в прямому та переносному значенні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Антоніми в прислів'ях | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити дієслова-антоніми. |
2. | Заміни фразеологізм | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати дієслова в переносному або прямому значенні. |
3. | Підбери синонім | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння використовувати у мовленні дієслів-синонімів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклади | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти та вживати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. |
2. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння використовувати дієслова в прямому або переносному значенні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати та підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми, вживати дієслова в прямому та переносному значенні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами» | 00:18:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати та підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми, вживати дієслова в прямому та переносному значенні. |
2. | Перевірна робота з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами». |