Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми Ознайомити з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Підбери синонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми.
2. Укажи антонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати дієслова-антоніми.
3. Укажи значення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння розрізняти дієслова в прямому та переносному значенні.
4. Згрупуй слова 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти дієслова-синоніми та дієслова-антоніми.
5. Підбери дієслово 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти дієслова, вжиті в прямому та переносному значенні.
6. Гра «Так чи ні» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, дієслова в прямому та переносному значенні.
7. Вибери значення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми, дієслова в прямому та переносному значенні.
8. Антоніми в прислів'ях 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння знаходити дієслова-антоніми.
9. Заміни фразеологізм 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння вживати дієслова в переносному або прямому значенні.
10. Підбери синонім 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння використовувати у мовленні дієслів-синонімів.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наведи приклади Інший середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти та вживати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми.
2. Склади речення Інший середнє 2Б. Формувати вміння використовувати дієслова в прямому або переносному значенні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами» 00:15:00 середнє 12Б. Формувати вміння визначати та підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми, вживати дієслова в прямому та переносному значенні.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами» 00:18:00 середнє 12Б. Формувати вміння визначати та підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми, вживати дієслова в прямому та переносному значенні.
2. Перевірна робота з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами» 00:20:00 середнє 12Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Знайомство з дієсловами-синонімами та дієсловами-антонімами».