Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Омоніми (без уживання терміна) | Формування знань, умінь і навичок з теми «Омоніми» (без уживання терміна). |
2. | Омоніми (без уживання терміна) | Формування знань, умінь і навичок з теми «Омоніми» (без уживання терміна). |
3. | Словник слів, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення | Розширювати словниковий запас учнів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння обирати слова, що вимовляються та пишуться однаково, але мають різні значення. |
2. | Гра «Так чи ні» | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати слова, що є однозвучними (звучать та пишуться однаково, але мають різне значення). |
3. | Відгадай слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розширити знання прои слова, що звучать і пишуться однаково, але мають різне значення. |
4. | Знайди в реченні слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння знаходити слова, що звучать та пишуться однаково. |
5. | Доповни речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значенняю. |
6. | Обери словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння відрізняти однозвучні слова від слів, що вживаються в одному значенні. |
7. | Зміни дієслова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати слова, які звучать та пишуться однаково, але мають різне значення, що відносяться до різних частин мови. |
8. | Обери відповідну ознаку | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. Вчити аналізувати їх та правильно визначати значення в залежності від контексту, в якому вживаються ці слова. |
9. | Знайди речення з однозвучними словами | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти та знаходити однозвучні слова у реченнях. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади речення | Інший | важке | 1Б. | Формувати вміння використовувати слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення, у своєму мовленні. |
2. | Склади загадку | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння використовувати однозвучні слова у мовленні. |
3. | Склади словосполучення | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння вживати слова, які звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Омоніми» (без уживання терміна) | 00:08:00 | середнє | 10Б. | Формувати вміння знаходити, визначати, підбирати та вживати в своєму мовленні слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Омоніми» (без уживання терміна) | 00:15:00 | середнє | 9Б. | Закріпити вміння знаходити, визначати, підбирати та вживати в своєму мовленні слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. |
2. | Перевірна робота з теми «Омоніми» (без уживання терміна) | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Перевірити рівень знань з теми "Омоніми" (без уживання терміна) та вмінь знаходити, визначати, підбирати і вживати в своєму мовленні слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. |