Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Омоніми (без уживання терміна) Формування знань, умінь і навичок з теми «Омоніми» (без уживання терміна).
2. Омоніми (без уживання терміна) Формування знань, умінь і навичок з теми «Омоніми» (без уживання терміна).
3. Словник слів, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення Розширювати словниковий запас учнів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Знайди слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння обирати слова, що вимовляються та пишуться однаково, але мають різні значення.
2. Гра «Так чи ні» 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати слова, що є однозвучними (звучать та пишуться однаково, але мають різне значення).
3. Відгадай слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Розширити знання прои слова, що звучать і пишуться однаково, але мають різне значення.
4. Знайди в реченні слова 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння знаходити слова, що звучать та пишуться однаково.
5. Доповни речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значенняю.
6. Обери словосполучення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння відрізняти однозвучні слова від слів, що вживаються в одному значенні.
7. Зміни дієслова 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння визначати слова, які звучать та пишуться однаково, але мають різне значення, що відносяться до різних частин мови.
8. Обери відповідну ознаку 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння знаходити слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення. Вчити аналізувати їх та правильно визначати значення в залежності від контексту, в якому вживаються ці слова.
9. Знайди речення з однозвучними словами 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння розрізняти та знаходити однозвучні слова у реченнях.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Склади речення Інший важке 1Б. Формувати вміння використовувати слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення, у своєму мовленні.
2. Склади загадку Інший середнє 1Б. Формувати вміння використовувати однозвучні слова у мовленні.
3. Склади словосполучення Інший важке 2Б. Формувати вміння вживати слова, які звучать та пишуться однаково, але мають різне значення.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Омоніми» (без уживання терміна) 00:08:00 середнє 10Б. Формувати вміння знаходити, визначати, підбирати та вживати в своєму мовленні слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Омоніми» (без уживання терміна) 00:15:00 середнє 9Б. Закріпити вміння знаходити, визначати, підбирати та вживати в своєму мовленні слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення.
2. Перевірна робота з теми «Омоніми» (без уживання терміна) 00:20:00 середнє 12Б. Перевірити рівень знань з теми "Омоніми" (без уживання терміна) та вмінь знаходити, визначати, підбирати і вживати в своєму мовленні слова, що звучать та пишуться однаково, але мають різне значення.