Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Слова з прямим і переносним значенням | Сформувати уявлення про пряме та переносне значення слів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери слово в прямому значенні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
2. | Вибери слово в переносному значенні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
3. | Підбери слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
4. | Утвори словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
5. | Підбери до малюнка | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова у прямому та переносному значенні. |
6. | Доповни словосполучення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова у прямому та переносному значенні. |
7. | Укажи значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
8. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
9. | Визнач значення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
10. | Згрупуй по значенню | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
11. | Обери зайве | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому і переносному значенні. |
12. | Склади словосполучення | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
2. | Запиши приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
3. | Випиши словосполучення | Інший | середнє | 4Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Пряме та переносне значення слів» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Пряме та переносне значення слів» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння розрізняти слова в прямому та переносному значенні. |
2. | Перевірна робота з теми «Пряме та переносне значення слів» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Пряме та переносне значення слів». |