Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Числівник як частина мови | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Запиши числівник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
2. | Знайди числівники | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
3. | Укажи кількість | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
4. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
5. | Укажи порядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
6. | Ребус | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
7. | Допиши речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
8. | Випиши числівник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вибери прислів'я | Інший | важке | 1Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
2. | Склади приклад | Інший | важке | 3Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
3. | Познач рядок | Інший | важке | 3Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
4. | Утвори словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати числівники, дати уявлення про їх роль у мовленні. |
2. | Дай відповідь | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати числівники, дати уявлення про їх роль у мовленні. |
3. | Назви казку | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати числівники, дати уявлення про їх роль у мовленні. |
4. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати числівники, дати уявлення про їх роль у мовленні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Загальне уявлення про числівник як частину мови» | 00:15:00 | середнє | 10Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Загальне уявлення про числівник як частину мови» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Дати початкове уявлення про числівник, його роль у мовленні. |
2. | Перевірна робота з теми «Загальне уявлення про числівник як частину мови» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Загальне уявлення про числівник як частину мови». |