Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Морфологічні ознаки дієслів майбутнього часу | Познайомити учнів з основними характеристиками дієслів майбутнього часу. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
2. | Підбери за питанням | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
3. | Утвори дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
4. | Розподіли на групи | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
5. | Утвори пари | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати особові закінчення дієслова майбутнього часу. |
6. | Підбери закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
7. | Утвори особові форми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
8. | Додай закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
9. | Дієслово 1 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
10. | Дієслова 2 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
11. | Дієслова 3 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
12. | Випиши дієслова | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
13. | Так чи ні | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
14. | Визнач число та особу дієслова | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Формувати вміння визначати дієслова майбутнього часу. |
15. | Зміни за особами | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
2. | Запиши дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
3. | Підбери дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
4. | Зміни за особами | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієслова майбутнього часу» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова майбутнього часу, визначати їх число та особу. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієслова майбутнього часу» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова майбутнього часу, визначати їх число та особу. |
2. | Перевірна робота з теми «Дієслова майбутнього часу» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова майбутнього часу». |