Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях. | Формувати вміння визначати та підбирати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми; пояснювати пряме та переносне значення дієслів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Перетягни синонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-синоніми. |
2. | Укажи антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-антоніми. |
3. | Підбери іменник | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння вживати дієслова в прямомому значенні. |
4. | Утвори словосполучення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння вживати дієслова в переносному значенні. |
5. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-синоніми. |
6. | Це антоніми? | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-антоніми. |
7. | Постав оцінку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати дієслова в прямому значенні. |
8. | Оціни відповіді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати дієслова в прямому та в переносному значенні. |
9. | Обери рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-синоніми. |
10. | Знайди антоніми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-антоніми. |
11. | Випиши синоніми | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-синоніми. |
12. | Випиши антоніми | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-антоніми. |
13. | Укажи значення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати дієслова в прямомому та переносному значенні. |
14. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння вживати дієслова в прямомому та переносному значенні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синонім | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-синоніми. |
2. | Підбери антонім | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-антоніми. |
3. | Склади речення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння вживати дієслова в прямому та переносному значенні. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми; вживати дієслова в прямому та переносному значенні. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми; вживати дієслова в прямому та переносному значенні. |
2. | Перевірна робота «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні» | 00:20:00 | середнє | 17Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні». |