Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Вживання дієслів у прямому та переносному значеннях. Формувати вміння визначати та підбирати дієслова-синоніми, дієслова-антоніми; пояснювати пряме та переносне значення дієслів.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перетягни синонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-синоніми.
2. Укажи антонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-антоніми.
3. Підбери іменник 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння вживати дієслова в прямомому значенні.
4. Утвори словосполучення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння вживати дієслова в переносному значенні.
5. Так чи ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-синоніми.
6. Це антоніми? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-антоніми.
7. Постав оцінку 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати дієслова в прямому значенні.
8. Оціни відповіді 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати дієслова в прямому та в переносному значенні.
9. Обери рядок 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-синоніми.
10. Знайди антоніми 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-антоніми.
11. Випиши синоніми 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-синоніми.
12. Випиши антоніми 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння вживати та підбирати дієслова-антоніми.
13. Укажи значення 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння вживати дієслова в прямомому та переносному значенні.
14. Вибери речення 3 вид - аналіз важке 3Б. Формувати вміння вживати дієслова в прямомому та переносному значенні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Підбери синонім Інший середнє 1Б. Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-синоніми.
2. Підбери антонім Інший середнє 1Б. Формувати вміння визначати або підбирати дієслова-антоніми.
3. Склади речення Інший середнє 2Б. Формувати вміння вживати дієслова в прямому та переносному значенні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні» 00:15:00 середнє 12Б. Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми; вживати дієслова в прямому та переносному значенні.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні» 00:20:00 середнє 15Б. Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми; вживати дієслова в прямому та переносному значенні.
2. Перевірна робота «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні» 00:20:00 середнє 17Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова-синоніми, дієслова-антоніми. Дієслова в прямому та переносному значенні».