Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Ознаки дієслів теперішнього часу | Формувати вміння визначати, добирати та використовувати дієслова теперішнього часу. |
2. | Встановлення особи та числа дієслів | Формувати вміння визначати особу та число дієслів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
2. | Утвори дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
3. | Знайди зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
4. | Розподіли дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
5. | Підбери дієслова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
6. | Розкрий дужки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
7. | Виправ помилку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
8. | Дієслова 1 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
9. | Дієслова 2 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
10. | Дієслова 3 особи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
11. | Таблиця | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
12. | Вибери дієслово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
13. | Укажи дієслово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
14. | Познач дієслово | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
15. | Випиши дієслова | 3 вид - аналіз | важке | 4,5Б. | Формувати вміння добирати та використовувати дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Наведи приклад | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
2. | Запиши дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
3. | Підбери дієслова | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
4. | Зміни за особами | Інший | середнє | 3Б. | Формування вміння визначати особу та число дієслів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дієслова теперішнього часу» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особи. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дієслова теперішнього часу» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Формувати вміння вирізняти дієслова теперішнього часу, визначати їх число та особи. |
2. | Перевірна робота з теми «Дієслова теперішнього часу» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Дієслова теперішнього часу». |