Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Однорідні присудки в реченні | Ознайомити з особливостями речень з однорідними присудками. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери дієслова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
2. | Речення за малюнком | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
4. | Незавершене речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
5. | Утвори речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
6. | Так чи ні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
7. | Випиши основу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2,5Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
8. | Укажи рядок | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
9. | Вибери речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
10. | Укажи речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
11. | Випиши речення | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати та підбирати однорідні присудки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Склади речення | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння ввизначати речення з однорідними присудками. |
2. | Продовж речення | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння ввизначати речення з однорідними присудками. |
3. | Пригадай казку | Інший | середнє | 1Б. | Формувати вміння ввизначати речення з однорідними присудками. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Особливості речень з однорідними присудками» | 00:15:00 | середнє | 11,5Б. | Ознайомити з особливостями речень з однорідними присудками. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Особливості речень з однорідними присудками» | 00:20:00 | середнє | 14,5Б. | Ознайомити з особливостями речень з однорідними присудками. |
2. | Перевірна робота з теми «Особливості речень з однорідними присудками» | 00:20:00 | середнє | 15Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Особливості речень з однорідними присудками». |