Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Мова — скарбниця історії народу | Розширювати знання дітей про рідну мову, її місце у житті кожної людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Утвори вислів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати позитивне ставлення до української мови. |
2. | Поділись інформацією | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розширювати знання учнів про українську мову. |
3. | Укажи значення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розширювати знання дітей про мову. |
4. | Добери епітет | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати позитивне відношення до української мови. |
5. | Склади прислів'я | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Збагачувати знання дітей про мову. |
6. | Дай відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розширювати знання дітей про мову. |
7. | Деформоване речення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розширювати знання дітей про мову. |
8. | Старі слова в малюнках | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розпізнавати старі слова. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди нове слово | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати нові слова. |
2. | Згрупуй слова | Інший | важке | 4Б. | Формувати вміння розрізняти старі та нові слова. |
3. | Утвори слова | Інший | важке | 3,5Б. | Розширити знання учнів про способи утворення нових слів у мові. |
4. | Знайди старе слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння помічати старі слова. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вислів про мову | Інший | легке | 1Б. | Формувати позитивне ставлення до рідної мови. |
2. | Наведи приклад | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати старіі слова. |
3. | Зазирни у майбутнє | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати новіі слова. |
4. | Поетичне слово | Інший | середнє | 2Б. | Формувати позитивне ставлення до рідної мови. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Мова – безсмертний скарб народу» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Розширювати знання дітей про рідну мову, її місце у житті кожної людини. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Мова – безсмертний скарб народу» | 00:20:00 | середнє | 13Б. | Розширювати знання дітей про рідну мову, її місце у житті кожної людини. |
2. | Перевірна робота з теми «Мова – безсмертний скарб народу» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Мова – безсмертний скарб народу». |