Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Визначення роду і числа прикметників за іменниками | Формувати вміння визначати рід і число прикметників за іменниками. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тести | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
2. | Укажи ознаки | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
3. | Зміни число | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
4. | Додай іменники | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
5. | Зміни прикметник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
6. | Підбери закінчення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
7. | Прикметники у множині | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
8. | Прикметники в жіночому роді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
9. | Прикметники в чоловічому роді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
10. | Прикметники в середньому роді | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визнач зайве слово | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
2. | Перфокарта | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
3. | Постав позначки | Інший | важке | 2Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
4. | Випиши прикметник | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери прикметники | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати рід прикметників. |
2. | Прикметники в чоловічому роді | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати рід прикметників. |
3. | Прикметники в середньому роді | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння визначати рід прикметників. |
4. | Прикметники в множині | Інший | середнє | 3Б. | Формувати вміння вживати прикметники в множині. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Формувати вміння визначати рід і число прикметників. |
2. | Перевірна робота з теми «Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками» | 00:20:00 | середнє | 18Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Вправи на визначення роду і числа прикметників за іменниками». |