Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Поняття про прислівник як частину мови Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Тести 1 вид - рецептивний легке 1Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
2. Утвори за зразком 1 вид - рецептивний легке 1Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
3. Підбери ознаку дії 1 вид - рецептивний легке 1Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
4. Знайди за питанням 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
5. Підбери прислівник 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
6. Укажи прислівник 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
7. Познач речення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
8. Заміни одним словом 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
9. Віднови прислів'я 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
10. Так чи ні 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
11. Підбери питання 3 вид - аналіз важке 3Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
12. Знайди зайве 3 вид - аналіз важке 3Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
13. Знайди прислівник 3 вид - аналіз важке 3Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
14. Конструктор 3 вид - аналіз важке 3Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
15. Випиши з речення 3 вид - аналіз важке 3Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Наведи приклад Інший середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
2. Підбери прислівники Інший середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
3. Пошир речення Інший середнє 2Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Прислівник як частина мови» 00:15:00 середнє 11Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Прислівник як частина мови» 00:20:00 середнє 18Б. Ознайомити з прислівником, як частиною мови; формувати вміння розпізнавати прислівники та правильно вживати їх у мовленні.
2. Перевірна робота з теми «Прислівник як частина мови» 00:20:00 середнє 18Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Прислівник як частина мови».