Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Прислівники-синоніми, прислівники-антоніми | Ознайомити з прислівниками-синонімами та прислівниками-антонімами. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-синоніми. |
2. | Укажи антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми. |
3. | Зайве слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння визначати прислівники, близькі за значенням. |
4. | Знайди антонім | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння підбирати антоніми. |
5. | Згрупуй слова | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова-синоніми та дієслова-антоніми. |
6. | Гра «Так чи ні» | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати прислівники-синоніми, прислівники-антоніми. |
7. | Оціни відповідь | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-синоніми. |
8. | Постав оцінку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми. |
9. | Заміни фразеологізм | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати значення прислівників та фразеологізмів, вдосконалювати вміння підбирати синоніми. |
10. | Укажи значення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти дієслова-синоніми та дієслова-антоніми. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Антоніми в прислів'ях | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити прислівники-антоніми. |
2. | Вибери рядок | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити прислівники-синоніми. |
3. | Укажи пару | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити прислівники-антоніми. |
4. | Зміни речення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння знаходити прислівники-антоніми. |
5. | Кросворд | Інший | важке | 3,8Б. | Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Підбери синонім | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-синоніми. |
2. | Запиши антоніми | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми. |
3. | Підбери риму | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми» | 00:15:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння визначати та підбирати прислівники-синоніми або прислівники-антоніми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Формувати вміння визначати та підбирати прислівники-синоніми або прислівники-антоніми. |
2. | Перевірна робота за теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми» | 00:20:00 | середнє | 20Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми». |