Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Прислівники-синоніми, прислівники-антоніми Ознайомити з прислівниками-синонімами та прислівниками-антонімами.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Підбери синонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати прислівники-синоніми.
2. Укажи антонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми.
3. Зайве слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння визначати прислівники, близькі за значенням.
4. Знайди антонім 1 вид - рецептивний легке 1Б. Формувати вміння підбирати антоніми.
5. Згрупуй слова 2 вид - інтерпретація середнє 1,5Б. Формувати вміння розрізняти дієслова-синоніми та дієслова-антоніми.
6. Гра «Так чи ні» 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати прислівники-синоніми, прислівники-антоніми.
7. Оціни відповідь 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати прислівники-синоніми.
8. Постав оцінку 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми.
9. Заміни фразеологізм 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння визначати значення прислівників та фразеологізмів, вдосконалювати вміння підбирати синоніми.
10. Укажи значення 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Формувати вміння розрізняти дієслова-синоніми та дієслова-антоніми.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Антоніми в прислів'ях Інший важке 3Б. Формувати вміння знаходити прислівники-антоніми.
2. Вибери рядок Інший важке 3Б. Формувати вміння знаходити прислівники-синоніми.
3. Укажи пару Інший важке 3Б. Формувати вміння знаходити прислівники-антоніми.
4. Зміни речення Інший важке 3Б. Формувати вміння знаходити прислівники-антоніми.
5. Кросворд Інший важке 3,8Б. Формувати вміння підбирати дієслова-синоніми та дієслова-антоніми.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Підбери синонім Інший середнє 2Б. Формувати вміння підбирати прислівники-синоніми.
2. Запиши антоніми Інший середнє 2Б. Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми.
3. Підбери риму Інший середнє 2Б. Формувати вміння підбирати прислівники-антоніми.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми» 00:15:00 середнє 12Б. Формувати вміння визначати та підбирати прислівники-синоніми або прислівники-антоніми.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми» 00:20:00 середнє 20Б. Формувати вміння визначати та підбирати прислівники-синоніми або прислівники-антоніми.
2. Перевірна робота за теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми» 00:20:00 середнє 20Б. Перевірити рівень знань учнів з теми «Прислівники-синоніми та прислівники-антоніми».