Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Частини мови | Актуалізувати знання учнів про частини мови. |
2. | Службові слова | Активізувати знання учнів про частини мови. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
2. | Напиши повідомлення | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
3. | Знайди прикметники | 1 вид - рецептивний | легке | 1,5Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
4. | Додай службове слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | ФОрмувати вміння визначати службові частини мови. |
5. | Підбери споріднені слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
6. | Випиши іменник | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
7. | Визнач частину мови | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
8. | Випиши службове слове | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння визначати службові слова. |
9. | Прибери зайве | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
10. | Розстав слова у таблиці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Обери рядок | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
2. | Рядок прикметників | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
3. | Рядок з дієсловами | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
4. | Укажи словосполучення | Інший | важке | 3Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
5. | Деформоване речення | Інший | важке | 5Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ряд спільнокореневих слів | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
2. | Склади словосполучення | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
3. | Випиши іменники | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
4. | Знайди прикметники | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
5. | Два дієслова | Інший | середнє | 2Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Поділ на групи слів, що належать до різних частин мови. Службові слова» | 00:15:00 | середнє | 11Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Поділ на групи слів, що належать до різних частин мови. Службові слова» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Формувати вміння розрізняти частини мови. |
2. | Перевірна робота з теми «Поділ на групи слів, що належать до різних частин мови. Службові слова» | 00:20:00 | середнє | 16Б. | Перевірити рівень знань учнів з теми «Поділ на групи слів, що належать до різних частин мови. Службові слова». |