Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Звички та здоров'я | Теоретична інформація про звички у житті людини. Корисні та шкідливі звички. |
2. | Загартовування | Теоретична інформація про загартування, його правила. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Загартування | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Позначити, чим можна зарартовуватися. |
2. | Що на фото? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Познач, який вид загартування зображений на фото. |
3. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Доповнення речення словами, яких не вистачає. |
4. | Розрізняємо звички | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Серед запропонованих вибери корисні/шкідливі звички. |
5. | Установи відповідність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Установити відповідність між описом і звичкою. |
6. | Правила загартування | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Правило загартування чим описане? |
7. | Корисні поради | 3 вид - аналіз | важке | 2Б. | Серед запропонованих вибери лише корисні поради, щодо загартування. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поясни вислів | Інший | важке | 3Б. | Поясни вислів «Сонце, повітря й вода — твої найкращі друзі». |
2. | Шкода чи користь? | Інший | важке | 3Б. | Поміркуй та запиши, яку шкоду може завдати сонце, вітер, повітря, якщо не дотримуватися правил? |
3. | Мої корисні звички | Інший | важке | 3Б. | Запиши корисні звички, яких дотримуються у твоїй родині? |
4. | Нові звички | Інший | важке | 3Б. | Запиши звички, які ти хочеш ввести у своє повсякденне життя. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Звички та здоров'я. Загартування» | 00:20:00 | легке | 12Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Звички та здоров'я. Загартування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Звички та здоров'я. Загартування» | 00:55:00 | важке | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Звички та здоров'я. Загартування». |
2. | Діагностична робота з теми «Звички та здоров'я. Загартування» | 00:45:00 | важке | 17Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Звички та здоров'я. Загартування». |