Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Атмосфера, погода та клімат | Теоретичні відомості про атмосферу, погоду та клімат. |
2. | Повітря, його властивості та склад | Теоретичні відомості про повітря, його властивості та склад. |
3. | Значення повітря в природі та житті людини | Теоретичні відомості про значення повітря в природі та житті людини. |
4. | Чому повітря треба охороняти? | Теоретичні відомості про джерела забруднення повітря та заходи його охорони. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Безпечний транспорт | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати транспорт, який не забруднює повітря. |
2. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити речення про функції атмосфери. |
3. | Атмосферні опади | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Продовжити термін про атмосферні опади. |
4. | Склад повітря | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати те, що входить до складу повітря. |
5. | Пружність повітря | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати об'єкт, який використовує пружність повітря. |
6. | Кімнатні рослини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розкласти назви кімнатних рослин в алфавітному порядку. |
7. | Характеристики | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати основні характеристики вітру. |
8. | Охорона повітря | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати заходи з охорони повітря від забруднення. |
9. | Метеоролог | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, що досліджують метеорологи. |
10. | Атмосфера | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про атмосферу. |
11. | Повітря | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначити правильні та неправильні твердження про властивості повітря. |
12. | Погода та клімат | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність між описами клімату та погоди. |
13. | Дія вітру | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати дії, які виконує вітер. |
14. | Забруднене повітря | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати діяльності людини, які забруднюють повітря. |
15. | Властивості повітря | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати властивості повітря. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Погода | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що стосується терміну «погода». |
2. | Синоптик | Інший | легке | 1Б. | Визначити прогноз, який може дати синоптик. |
3. | Термометр | Інший | легке | 1Б. | Вибрати правильний показник температури. |
4. | Літальні апарати | Інший | легке | 1Б. | Вибрати літальні апарати. |
5. | Природні явища | Інший | легке | 1Б. | Вибрати природні явища, які забруднюють повітря. |
6. | Прислів'я та приказки | Інший | важке | 4Б. | Теоретичні відомості про |
7. | Умовні позначки | Інший | важке | 4Б. | Записати значення умовних позначок. |
8. | Прогноз погоди | Інший | важке | 4Б. | Записати, як знання погоди може допомогти людині. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Атмосфера» | 00:15:00 | легке | 8Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Атмосфера». |
2. | Тренування №2 з теми «Атмосфера» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Атмосфера». |
3. | Тренування №3 з теми «Атмосфера» | 00:25:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Атмосфера». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Атмосфера» | 00:25:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Атмосфера». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Атмосфера» | 00:30:00 | середнє | 11Б. | Домашня робота із теми «Атмосфера». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Атмосфера» | 00:20:00 | легке | 8Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Атмосфера». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Атмосфера» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Атмосфера». |