Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Атмосфера, погода та клімат Теоретичні відомості про атмосферу, погоду та клімат.
2. Повітря, його властивості та склад Теоретичні відомості про повітря, його властивості та склад.
3. Значення повітря в природі та житті людини Теоретичні відомості про значення повітря в природі та житті людини.
4. Чому повітря треба охороняти? Теоретичні відомості про джерела забруднення повітря та заходи його охорони.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Безпечний транспорт 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати транспорт, який не забруднює повітря.
2. Продовж речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити речення про функції атмосфери.
3. Атмосферні опади 1 вид - рецептивний легке 1Б. Продовжити термін про атмосферні опади.
4. Склад повітря 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати те, що входить до складу повітря.
5. Пружність повітря 1 вид - рецептивний легке 1Б. Вибрати об'єкт, який використовує пружність повітря.
6. Кімнатні рослини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Розкласти назви кімнатних рослин в алфавітному порядку.
7. Характеристики 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати основні характеристики вітру.
8. Охорона повітря 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вибрати заходи з охорони повітря від забруднення.
9. Метеоролог 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати те, що досліджують метеорологи.
10. Атмосфера 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати правильні твердження про атмосферу.
11. Повітря 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначити правильні та неправильні твердження про властивості повітря.
12. Погода та клімат 3 вид - аналіз важке 4Б. Встановити відповідність між описами клімату та погоди.
13. Дія вітру 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати дії, які виконує вітер.
14. Забруднене повітря 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати діяльності людини, які забруднюють повітря.
15. Властивості повітря 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати властивості повітря.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Погода Інший легке 1Б. Вибрати те, що стосується терміну «погода».
2. Синоптик Інший легке 1Б. Визначити прогноз, який може дати синоптик.
3. Термометр Інший легке 1Б. Вибрати правильний показник температури.
4. Літальні апарати Інший легке 1Б. Вибрати літальні апарати.
5. Природні явища Інший легке 1Б. Вибрати природні явища, які забруднюють повітря.
6. Прислів'я та приказки Інший важке 4Б. Теоретичні відомості про
7. Умовні позначки Інший важке 4Б. Записати значення умовних позначок.
8. Прогноз погоди Інший важке 4Б. Записати, як знання погоди може допомогти людині.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Атмосфера» 00:15:00 легке 8Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Атмосфера».
2. Тренування №2 з теми «Атмосфера» 00:20:00 середнє 10Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Атмосфера».
3. Тренування №3 з теми «Атмосфера» 00:25:00 важке 15Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Атмосфера».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Атмосфера» 00:25:00 легке 9Б. Домашня робота із теми «Атмосфера».
2. Домашня робота №2 з теми «Атмосфера» 00:30:00 середнє 11Б. Домашня робота із теми «Атмосфера».
3. Діагностична робота №1 з теми «Атмосфера» 00:20:00 легке 8Б. Діагностика навичок та знань із теми «Атмосфера».
4. Діагностична робота №2 з теми «Атмосфера» 00:25:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Атмосфера».