Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Групи тварин. Павуки | Теоретичні відомості про групи хребетних та безхребетних тварин; павукообразні тварини. |
2. | Різноманітність комах | Теоретичні відомості про будову, живлення та життєвий цикл комах. |
3. | Молюски та їхня роль | Теоретичні відомості про молюсків. |
4. | Яка користь від дощового черв'яка? | Теоретичні відомості про дощового черв'яка. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайди зайве | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти зайву безхребетну тварину з переліку. |
2. | Користь дощових черв'яків | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильні твердження про користь дощових черв'яків. |
3. | Молюски | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати назви молюсків. |
4. | Живлення комах | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати правильне твердження про живлення рослиноїдних комах. |
5. | Комахи-шкідники | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати опис дії комах-шкідників. |
6. | Павутиння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильне твердження про те, навіщо павукам павутиння. |
7. | Дощові черв'яки | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про дощових черв'яків. |
8. | Безхребетні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про безхребетних тварин. |
9. | Ознаки комах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про комах. |
10. | Користь комах | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про корить комах. |
11. | Ознаки павуків | 2 вид - інтерпретація | важке | 3Б. | Вибрати ознаки павуків. |
12. | Будова тіла комах | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вибрати правильні позначення будови тіла комах. |
13. | Життєвий цикл комах | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити стадії життєвого циклу комах (починаючи з вже дорослої). |
14. | Встанови відповідність | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність між фото та видами безхребетних тварин. |
15. | Групи тварин | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність між групою тварин та їх видами. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Скількі ніг у павука? | Інший | легке | 1Б. | Позначити відповідь, де кількість ніг у павуків вказана НЕПРАВИЛЬНО. |
2. | Комахи | Інший | легке | 1Б. | Вибрати комаху. |
3. | Знайди комаху | Інший | легке | 1Б. | Знайти фото комахи. |
4. | Неправильне позначення | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати неправильне позначення будови тіла комах. |
5. | Роль молюсків у природі | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про роль молюсків у природі. |
6. | Користь молюсків | Інший | важке | 3Б. | Вибрати правильні твердження про використання молюсків. |
7. | Крила | Інший | важке | 4Б. | Записати комах, у яких є крила. |
8. | Спільна ознака | Інший | важке | 4Б. | Записати спільну ознаку павуків, комах, молюсків, черв'яків. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Безхребетні тварини» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Безхребетні тварини». |
2. | Тренування №2 з теми «Безхребетні тварини» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Безхребетні тварини». |
3. | Тренування №3 з теми «Безхребетні тварини» | 00:25:00 | важке | 15Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Безхребетні тварини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Безхребетні тварини» | 00:20:00 | легке | 9Б. | Домашня робота із теми «Безхребетні тварини». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Безхребетні тварини» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Домашня робота із теми «Безхребетні тварини». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Безхребетні тварини» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Безхребетні тварини». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Безхребетні тварини» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Безхребетні тварини». |