Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Різноманітність птахів | Теоретичні відомості про птахів. |
2. | Розмноження птахів | Теоретичні відомості про розмноження птахів. |
3. | Користь птахів | Теоретичні відомості про користь птахів. |
4. | Різноманітність звірів | Теоретичні відомості про різноманітність звірів. |
5. | Як звіри піклуються про своє потомство? | Теоретичні відомості про розмноження звірів. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Живлення звірів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати їжу рослиноїдних звірів. |
2. | Закінчи речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати властивість, за якою різняться птахи. |
3. | Свійські птахи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Теоретичні відомості про |
4. | Будова тіла птахів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Добрати назву частини тіла птахів до поданого числа. |
5. | Перелітні птахи | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Вибрати періоди перелітних птахів. |
6. | Істотні ознаки птахів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати істотні ознаки птахів. |
7. | Твердження про птахів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати правильні твердження про птахів. |
8. | Існування птахів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати середовища існування птахів. |
9. | Навчання малят | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати те, чому звірі навчають малят. |
10. | Користь птахів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати користні дії птахів для природи. |
11. | Гніздування | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановити порядок гніздування птахів. |
12. | Охорона птахів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати правильні гасла про охорону птахів. |
13. | Середовище існування звірів | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Встановити відповідність між звірами та місцями існування. |
14. | Політ | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати пристосування птахів для польоту. |
15. | Твердження про звірів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати правильні твердження про звірів. |
16. | Найцікавіша тварина | 4 вид - творчий | важке | 0Б. | Вибрати тварин, дослідження яких було найцікавішим. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Птахи | Інший | важке | 4Б. | Записати назви свійських птахів. |
2. | Звірі | Інший | важке | 4Б. | Записати назви наземних звірів. |
3. | Тіло птахів | Інший | важке | 3Б. | Вибрати частина тіла птахів. |
4. | Продовж речення | Інший | середнє | 2Б. | Продовжити речення про будову тіла та істотні ознаки звірів. |
5. | Наземні звірі | Інший | легке | 1Б. | Вибрати наземних звірів. |
6. | Що є у звірів? | Інший | легке | 1Б. | Вказати органи звірів, розміщені на голові. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |
2. | Тренування №2 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:20:00 | середнє | 10Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |
3. | Тренування №3 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:20:00 | легке | 10Б. | Домашня робота із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |
2. | Домашня робота №2 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:30:00 | важке | 14Б. | Домашня робота із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |
3. | Діагностична робота №1 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:25:00 | середнє | 10Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |
4. | Діагностична робота №2 з теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)» | 00:30:00 | важке | 12Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Хребетні тварини: птахи, звірі (ссавці)». |