Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Зовнішність і краса людини Теоретичні відомості про зовнішність і красу людини.
2. Риси характеру людини Теоретичні відомості про риси характеру людини.
3. Народності та раси Теоретичні відомості про расові типи.
4. Вчимося бути толерантними Теоретичні відомості про людей з особливими потребами та толерантність.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Означення слова 1 вид - рецептивний легке 1Б. Знайти означення слова.
2. Ознака раси 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити ознаку, за якою людей поділяють на раси.
3. Знайди людину 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити людину за описом зовнішнього вигляду.
4. Продовж речення 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначення терміну «характер».
5. Бути толерантними 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Оперування теоретичними відомостями про поняття толерантності.
6. Гарна людина 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Вибрати види характеру, властиві гарній людині.
7. Зовнішність 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Вибрати те, що стосується зовнішнього вигляду людини.
8. Охайний вигляд 3 вид - аналіз важке 3Б. Вибрати те, що стосується опису привабливої людини.
9. Характер 3 вид - аналіз важке 4Б. Знайти антонім характеру людини.
10. Правила стосунків 3 вид - аналіз важке 4Б. Вибрати доречне правило дружніх стосунків з дітьми, котрі мають особливі потреби.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Приваблива людина Інший легке 1Б. Вибрати те, що стосується опису привабливої людини.
2. Типи ознак Інший легке 1Б. Вибрати типи ознак, за якими розрізняють групи людей.
3. Вибери ознаки Інший середнє 2Б. Вибрати ознаки європеоїдної раси.
4. Відповідність Інший середнє 2Б. Встановити відповідність між зовнішнім виглядом хлопця та дівчики.
5. Прояв характеру Інший важке 4Б. Встановити відповідність між проявом характеру у ставленні до людей та речей.
6. Алфавіт Інший важке 4Б. Розкласти назви рис характеру в алфавітному порядку.
7. Знайома людина Інший важке 4Б. Описати знайому людину, використовуючи подані слова. Доповнити перелік за бажанням.
8. Душевна краса Інший важке 4Б. Вибери доречні команди для запропонованого середовища.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Усі люди цінні» 00:15:00 легке 9Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Усі люди цінні».
2. Тренування №2 з теми «Усі люди цінні» 00:25:00 важке 13Б. Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Усі люди цінні».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Діагностична робота №1 з теми «Усі люди цінні» 00:20:00 середнє 11Б. Діагностика навичок та знань із теми «Усі люди цінні».
2. Діагностична робота №2 з теми «Усі люди цінні» 00:25:00 важке 14Б. Діагностика навичок та знань із теми «Усі люди цінні».
3. Домашня робота №1 з теми «Усі люди цінні» 00:25:00 середнє 12Б. Домашня робота із теми «Усі люди цінні».
4. Домашня робота №2 з теми «Усі люди цінні» 00:30:00 важке 11Б. Домашня робота із теми «Усі люди цінні».