Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Зовнішність і краса людини | Теоретичні відомості про зовнішність і красу людини. |
2. | Риси характеру людини | Теоретичні відомості про риси характеру людини. |
3. | Народності та раси | Теоретичні відомості про расові типи. |
4. | Вчимося бути толерантними | Теоретичні відомості про людей з особливими потребами та толерантність. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Означення слова | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти означення слова. |
2. | Ознака раси | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити ознаку, за якою людей поділяють на раси. |
3. | Знайди людину | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити людину за описом зовнішнього вигляду. |
4. | Продовж речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначення терміну «характер». |
5. | Бути толерантними | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Оперування теоретичними відомостями про поняття толерантності. |
6. | Гарна людина | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Вибрати види характеру, властиві гарній людині. |
7. | Зовнішність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Вибрати те, що стосується зовнішнього вигляду людини. |
8. | Охайний вигляд | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Вибрати те, що стосується опису привабливої людини. |
9. | Характер | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Знайти антонім характеру людини. |
10. | Правила стосунків | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Вибрати доречне правило дружніх стосунків з дітьми, котрі мають особливі потреби. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Приваблива людина | Інший | легке | 1Б. | Вибрати те, що стосується опису привабливої людини. |
2. | Типи ознак | Інший | легке | 1Б. | Вибрати типи ознак, за якими розрізняють групи людей. |
3. | Вибери ознаки | Інший | середнє | 2Б. | Вибрати ознаки європеоїдної раси. |
4. | Відповідність | Інший | середнє | 2Б. | Встановити відповідність між зовнішнім виглядом хлопця та дівчики. |
5. | Прояв характеру | Інший | важке | 4Б. | Встановити відповідність між проявом характеру у ставленні до людей та речей. |
6. | Алфавіт | Інший | важке | 4Б. | Розкласти назви рис характеру в алфавітному порядку. |
7. | Знайома людина | Інший | важке | 4Б. | Описати знайому людину, використовуючи подані слова. Доповнити перелік за бажанням. |
8. | Душевна краса | Інший | важке | 4Б. | Вибери доречні команди для запропонованого середовища. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Усі люди цінні» | 00:15:00 | легке | 9Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Усі люди цінні». |
2. | Тренування №2 з теми «Усі люди цінні» | 00:25:00 | важке | 13Б. | Вдосконалення практичних навичок та знань із теми «Усі люди цінні». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Діагностична робота №1 з теми «Усі люди цінні» | 00:20:00 | середнє | 11Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Усі люди цінні». |
2. | Діагностична робота №2 з теми «Усі люди цінні» | 00:25:00 | важке | 14Б. | Діагностика навичок та знань із теми «Усі люди цінні». |
3. | Домашня робота №1 з теми «Усі люди цінні» | 00:25:00 | середнє | 12Б. | Домашня робота із теми «Усі люди цінні». |
4. | Домашня робота №2 з теми «Усі люди цінні» | 00:30:00 | важке | 11Б. | Домашня робота із теми «Усі люди цінні». |