Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Гроші. Доходи і витрати. Заощадження Теоретичні відомості про гроші, планування бюджету, правила заощадження.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Добери слово 1 вид - рецептивний легке 1Б. Доповнити речення словом, якого не вистачає.
2. Хто це? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Указати ім'я людини, яка зображеної людини.
3. Хто зображений? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Указати ім'я людині, яка зображена на певній купюрі.
4. Витрати державного бюджета 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити витрати державного бюджета.
5. Групи сімейних витрат 1 вид - рецептивний легке 1Б. Указати, які можуть бути групи сімейних витрат.
6. Яка це витрата? 1 вид - рецептивний легке 1Б. Визначити групу витрат.
7. З'єднай особу і купюру 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. З'єднати ім'я та номінал купюри.
8. Джерело доходів 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Указати можливі джерела доходів сім'ї.
9. Куди йдуть витрати? 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Указати витрати родини.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Правила заощадження Інший середнє 2,5Б. Вибрати доречне правило заощадження.
2. Поясни вид бюджету Інший середнє 2Б. Вибрати співвідношення витрат і доходів відповідно до виду бюджету.
3. Доходи перевищують витрати? Інший важке 3Б. Визначити доходи та витрати. Указати, чи зможе родина накопичувати кошти.
4. Порахуй заощадження Інший важке 3Б. Підрахувати, скільки вдасться заощадити місяць з кишенькових грошей.
5. Сімейні заощадження Інший важке 3Б. Підрахувати, скільки вдасться заощадити за рік сім'ї.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Мої витрати та заощадження Інший важке 3Б. Які витрати бувають особисто в тебе? На чому можна заощаджувати гроші, а на чому — ні?
2. Кишенькові гроші Інший важке 3Б. Складіть поради, як правильно розпоряджатися кишеньковими грошима.
3. Нова купюра Інший важке 4Б. Уяви, що тобі доручили визначити особу, яку розмістять на новій купюрі. Хто це буде? Чому саме він / вона?
4. Сімейний бюджет Інший важке 4Б. Розвиток логічного мислення. Обчислення, відпрацювання арифметичних дій.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування №1 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:15:00 легке 4Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».
2. Тренування №2 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:30:00 середнє 6Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».
3. Тренування №3 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:45:00 важке 15,5Б. Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота №1 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:55:00 середнє 10Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».
2. Домашня робота №2 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:55:00 важке 21,5Б. Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».
3. Діагностична робота №1 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:45:00 середнє 15Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».
4. Діагностична робота №2 з теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження» 00:45:00 важке 21,5Б. Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Гроші; планування бюджету. Правила заощадження».