Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Соціальні ролі людини | Теоретичні відомості про соціальну роль кожної людини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Добери слово | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словом, якого не вистачає. |
2. | Соціальні ролі | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Вибрати соціальні ролі людини. |
3. | Добери соціальну роль | 2 вид - інтерпретація | легке | 1,5Б. | Дібрати соціальні ролі, які може виконувати певна людина. |
4. | Встанови послідовність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Розташувати у правильні послідовності соціальні ролі зі зімною віку. |
5. | Життєві ситуації | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити соціальну роль відповідно до ситуації. |
6. | Збери частини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Відновити правильний порядок частин у реченні. |
7. | Зміна соціальної ролі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1,5Б. | Указати назви соціальних ролей зі зміною віку. |
8. | Так чи ні? | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Визначити хибні/істинні твердження. |
9. | Сходинки успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Негативні соціальні ролі | Інший | важке | 3Б. | Чи бувають негативні соціальні ролі? Які саме? Коли вони виникають? Як уникнути їх виконання? |
2. | Моя професія мрії | Інший | важке | 3Б. | Яку професію ти мрієш обрати в майбутньому? Чому? Що для цього потрібно знати і вміти? Які соціальні ролі ти будеш виконувати? |
3. | Мої соціальні ролі | Інший | важке | 3Б. | Опиши соціальні ролі, які ти виконуєш щьоденно. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Соціальні ролі людини» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Соціальні ролі людини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Соціальні ролі людини» | 00:55:00 | середнє | 10,5Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Соціальні ролі людини». |
2. | Діагностична робота з теми «Соціальні ролі людини» | 00:45:00 | важке | 10Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Соціальні ролі людини». |