Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Низовини і височини | Теоретичні відомості про низовини та височини України. |
2. | Гори | Теоретичні відомості про українські гори. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Доповни речення | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словом, якого не вистачає. |
2. | Низовина чи височина? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити за висотою над рівнем моря це височина чи низовина. |
3. | Що на фото? | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, яка форма земної поверхні зображена на фото (низовина, височина, гори, пагорби). |
4. | Розрізняємо гори | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Встановити відповідність низькі/середні/високі гори. |
5. | Вершини Українських Карпат | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити назви вершин Українськиї Карпат. |
6. | Низини і височини | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити за назвою височину та низовину. |
7. | Будова гори/горба | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначити назви частин гори/горба. |
8. | Знавці термінів | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Установити відповідність між терміном та визначенням. |
9. | Інспектор фактів | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Визначити інстинний чи хибний факт. |
10. | Сяйво успіху | 3 вид - аналіз | важке | 0Б. | Самооцінка власної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Поведінка під час землетрусу | Інший | важке | 3Б. | Записати основні дії під час землетрусу. |
2. | Мандрівники | Інший | важке | 3Б. | Під час подорожі мандрівникам довелося долати підвищення заввишки від 180 до 250 м і 1200 м. Які форми земної поверхні траплялися на шляху мандрівників? |
3. | Найвищі гори України | Інший | важке | 3Б. | Знайди інформацію про одну із високих гір Українських Карпат. |
4. | Що я знаю про форми земної поверхні | Інший | важке | 3Б. | Назви основні форми земної поверхні. Яким кольором позначають на карті низовини? височини? |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї» | 00:20:00 | легке | 5Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї». |
2. | Тренування №2 з теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї» | 00:35:00 | середнє | 9Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота №1 з теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї» | 00:35:00 | середнє | 14Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї». |
2. | Діагностична робота з теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї» | 00:45:00 | важке | 20Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Форми земної поверхні в Україні та в рідному краї». |