Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Особливості природи Індійського океану | Теоретичні відомості про рослинний і тваринний світ, кліматичні умови та загальні особливості Індійського океану. |
2. | Особливості природи Північного Льодовитого океану | Теоретичні відомості про рослинний і тваринний світ, кліматичні умови та загальні особливості Північного Льодовитого океану. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Візитівка Індійського океану | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словом, якого не вистачає. |
2. | Візитівка Північного Льодовитого океану | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Доповнити речення словом, якого не вистачає. |
3. | Індійський океан омиває береги ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Указати назви материків, які омиває Індійський океан. |
4. | Північний Льодовитий океан омиває береги ... | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Указати назви материків, які омиває Північний Льодовитий океан. |
5. | Глибини океанів | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Указати глибини океанів. |
6. | Риби Індійського океану | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Вибрати риб, які живуть в Індійському океані. |
7. | Кросворд «Океани» | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Заповнити комірки потрібними літерами. |
8. | Жителі холодних та теплих вод | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Розподілити тварин. |
9. | Збери з частин | 1 вид - рецептивний | важке | 4Б. | Відновити правильний порядок частин у реченні. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Так чи ні? | Інший | середнє | 2Б. | Визначити хибні/істинні твердження. |
2. | Позначаємо Індійський океан | Інший | важке | 3Б. | Познач розташування і межі Індійського океану. |
3. | Чарівний Індійський океан | Інший | важке | 3Б. | Поясни, чому Індійський океан отримав таку назву. Доведи, що в Індійському океані все навпаки: на півночі — вічне літо, а на півдні — цілий рік лютує зима. Поясни, чому так відбувається. |
4. | Небезпечні айсберги | Інший | важке | 3Б. | Роздивіться світлину. Установіть, з яких частин складається айсберг. Доведіть, що айсберги становлять небезпеку для кораблів. |
5. | Унікальний Північний Льодовитий океан | Інший | важке | 3Б. | Назви особливості Північного Льодовитого океану, які ти вважаєш найважливішими. Де в Північній півкулі народжуються айсберги? Склади розповідь про «подорож» айсберга. Поясни, чому Північний Льодовитий океан називають «вершиною світу» та «кухнею погоди». |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування №1 з теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану» | 00:20:00 | легке | 6Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану». |
2. | Тренування №2 з теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану» | 00:25:00 | середнє | 11Б. | Вдосконалення та відпрацювання практичних навичок із теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану» | 00:55:00 | середнє | 13Б. | Закріплення та відпрацювання теоретичних знань та практичних навичок із теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану». |
2. | Діагностична робота з теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану» | 00:45:00 | важке | 14Б. | Діагностика теоретичних знань та практичних навичок із теми «Особливості природи Індійського океану та Північного Льодовитого океану». |