Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Поняття ірраціонального рівняння | Поняття ірраціонального рівняння, особливості та способи розвязування ірраціональних рівнянь. |
2. | Методи розв'язування ірраціональних рівнянь | У матеріалах показані штучні методи розв'язування ірраціональних рівнянь. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Найпростіше ірраціональне рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язати найпростіше ірраціональне рівняння. |
2. | Якому інтервалу належить корінь рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Визначити, якому інтервалу належить корінь рівняння. |
3. | Ірраціональне рівняння (корінь третього степеня) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язати ірраціональне рівняння, де невідома знаходиться під коренем третього степеня. |
4. | Ірраціональне рівняння (два корені) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Розв'язати ірраціональне рівняння в умові якого два ірраціональні вирази. |
5. | Знайти суму коренів | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Знайти суму коренів ірраціональних рівнянь. |
6. | Яке рівняння не має розв'язків | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Серед поданих рівнянь визначте те, яке не має розв'язків. |
7. | Ірраціональне рівняння (корінь третього степеня) | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Ірраціональне рівняння (корінь третього степеня). |
8. | Рівносильні рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та рівносильними їм (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
9. | Область допустимих значень | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми ОДЗ (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
10. | Рівняння і їхні корені | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та множиною їхніх розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
11. | Скільки розв'язків має рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та кількістю їхніх розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
12. | Знайти графічні розв'язки рівняння | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми графічними розв'язками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
13. | Розв'яжи рівняння (рівняння різних степенів) | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми розв'язками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
14. | Розв'яжи рівняння (рівняння добутку) | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та їхніми розв'язками (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
15. | Базове ірраціональне рівняння | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Базове ірраціональне рівняння. |
16. | Базове ірраціональне рівняння третього степеня | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Базове ірраціональне рівняння третього степеня. |
17. | Рівняння добутку | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Ірраціональне рівняння добутку. |
18. | Ірраціональне рівняння високого рівня | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Ірраціональне рівняння високого рівня. |
19. | Спряжені вирази | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Ірраціональне рівняння до складу, якого входять спряжені вирази. |
20. | Рівняння, яке зводиться до квадратного | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Ірраціональне рівняння, яке зводиться до квадратного. |
21. | Метод підстановки | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання на розв'язання ірраціонального рівняння методом підстановки. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайти суму коренів рівняння | Інший | легке | 1Б. | Знайти суму коренів рівняння. |
2. | Знайти значення параметра а | Інший | легке | 1Б. | Рівняння з параметром. |
3. | Якому інтервалу належать корені рівняння | Інший | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями (1-3) та інтервалами, якому належать корені рівняння (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
4. | Встановіть відповідність між рівняннми та кількістю розв'язків | Інший | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між рівняннями та кількістю розв'язків, до кожного рівняння (1-3) доберіть кількість розв'язків (А-Д) так, щоб утворилося правильне твердження. |
5. | Виділення повного квадрата | Інший | важке | 1Б. | Ірраціональне рівняння для розв'язання якого необхідно виконати виділення повного квадрата. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Ірраціональні рівняння» | 00:45:00 | середнє | 11Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань із цієї теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Ірраціональне рівняння» | 00:45:00 | середнє | 13Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння з теми. |
2. | Перевірочна робота з теми «Ірраціональні рівняння» | 00:45:00 | важке | 11Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів із теми. |