Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Означення модуля дійсного числа і його властивості. | Означення модуля дійсного числа і його властивості. |
2. | Побудова графіка функціїї з модулем | Правила і алгоритм побудови графіків функціїї з модулем |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Розв’яжи рівняння | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на розв’язання найпростішого рівння з модулем. |
2. | Спростити ірраціональний вираз. | 2 вид - інтерпретація | легке | 2Б. | Спростити ірраціональний вираз і, використовуючи означення модуля, розкрити модуль. |
3. | Спростити модульний вираз | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Спростити модульний вираз. |
4. | Розкрити модуль. | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Використовуючи означення модуля, розкрити модуль числа. |
5. | Означення модуля | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Завдання на закріплення знаннь по темі "Модуль" і навичків знаходження модуля числа. |
6. | Розв'яжіть нерівність (менше додатнього числа) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на розвязання модульної нерівності. |
7. | Розв'яжіть нерівність (більше додатнього числа) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на розвязання модульної нерівності. |
8. | Координати точок | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановити відповідність між модульними виразами і точками на координатній прямій. |
9. | Встановити відповідність між тотожніми виразами | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Встановіть відповідність між заданим виразом ( 1 - 3 ) та тотожно рівними їм виразами ( А - Д ), якщо x < -3. |
10. | Розвяжіть рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання за формою наближене до завдань ЗНО. Знайти суму коренів рівняння з модулем. |
11. | Розв'яжіть найпростішу модульну нерівність | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на розв'язання найпростішої модульної нерівності. |
12. | Кількість розв'язків рівняння | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановіть відповідність між заданим виразом ( 1 - 3 ) та тотожно рівними їм виразами ( А - Д ), якщо x < -3. |
13. | Знайти значення виразу | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Знайти значення арифметичного модульного виразу. |
14. | Скільки цілих чисел | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Завдання дозволяє повторити теми "Дійсні числа", "Модуль числа", "Нерівності". |
15. | Модульні нерівності | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановити відповідність між заданими нерівностями та їх розв'язками. |
16. | Рівняння з модулем | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Розв'язати рівняння з модулем. |
17. | Множина коренів рівняння | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановити відповідність між рівняннями та його розв'язками. |
18. | Рівняння з двома модулями. | 3 вид - аналіз | важке | 1Б. | Завдання за формою наближені до завдань ЗНО, на розв’язання рівняння з двома модулями. |
19. | Значення функції | 2 вид - інтерпретація | важке | 1Б. | Знайти значення функції за відомим значенням аргументу. |
20. | Функції з модулем. | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Установити відповідність між рівняннями функцій та їх графіками |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Знайти значення виразу | Інший | середнє | 1Б. | Знайти значення виразу |
2. | Рівняння з двома модулями | Інший | середнє | 2Б. | Завдання наближене до завданяя ЗНО. Рівняння з двома модульними виразами. |
3. | Рівняння з подвійним модулем | Інший | важке | 1Б. | Завдання подібне до завдання ЗНО. Рівняння з подвійним модулем. |
4. | Квадратне рівняння | Інший | важке | 1Б. | Квадратне рівняння з модулем |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Модуль дійсного числа» | 00:45:00 | середнє | 8Б. | Тренування спонукає до закріплення та поглиблення знань з даної теми. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Модуль дійсного числа» | 00:45:00 | середнє | 9Б. | Завдання дозволяють скорегувати знання і вміння по темі. |
2. | Перевірочна робота з теми «Модуль дійсного числа» | 00:45:00 | важке | 15Б. | Завдання роботи дозволяють перевірити знання і вміння учнів по темі. |