Проаналізуйте інформацію і дайте відповідь на запитання.
Учителька помітила труднощі, які виникають в учениці під час читання, а саме: вона замінює і змішує звуки; читає по буквах; спотворює звуко-складові структури слів, що призводить до пропусків приголосних при збігу їх; у неї немає розуміння прочитаного тощо.
На які порушення вказують ці труднощі в дитини?
Учителька помітила труднощі, які виникають в учениці під час читання, а саме: вона замінює і змішує звуки; читає по буквах; спотворює звуко-складові структури слів, що призводить до пропусків приголосних при збігу їх; у неї немає розуміння прочитаного тощо.
На які порушення вказують ці труднощі в дитини?
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.