Зміст первісного тексту буде відновлено, якщо речення розташувати в такій послідовності

1.
2.
3.
4.
5.
Варіанти відповідей:
Питання інклюзії, безсумнівно, варто розглядати ширше, а не лише як створення доступного освітнього простору для дітей з особливими потребами.
В Україні найчастіше відповідне навчання розуміють вузько, а саме як такий спосіб здобуття освіти, коли учні або студенти з особливими потребами перебувають у загальному освітньому просторі за місцем свого проживання, що є альтернативою інтернатній системі або домашньому чи індивідуальному навчанню.
Саме завдяки такому всеохопному підходу жодна українська дитина не відчуватиме себе вилученою із соціуму — і це головне завдання реалізації інклюзивної освітньої політики на державному рівні.
ЮНЕСКО визначає інклюзивне навчання як «процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів, щоб забезпечити їхню участь в освітньому процесі, культурних заходах і житті громади».
Іншими словами, утвердження в Україні принципів дійсно інклюзивної освіти  передбачає створення однакових можливостей щодо всіх категорій дітей зокрема й для 18 546 школярів з особливими потребами (станом на 2018 рік).
Ви повинні авторизуватися, щоб відповісти на завдання. Будь ласка, увійдіть в свій профіль на сайті або зареєструйтеся.