Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Дійсні числа | Базові теоретичні основи теми «Дійсні числа». |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Округліть до сотень | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на правила округлення чисел. |
2. | Обчисліть значення виразу | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на правила та порядок виконання дій з дійсними числами. |
3. | Взаємно обернені числа | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Завдання на повторення поняття числа оберненого до заданого. |
4. | Порівняння звичайних дробів | 1 вид - рецептивний | легке | 3Б. | Завдання на повторення порівняння звичайних дробів з однаковими знаменниками, або однаковими чисельниками. |
5. | Визначення вартості поїздки | 3 вид - аналіз | середнє | 1Б. | Текстова задача на дії з натуральними числами. |
6. | Якому інтервалу належить значення виразу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно виконати оцінку заданого дійсного числа на множині раціональних чисел. |
7. | Скільки цілих чисел на проміжку | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Завдання на визначення кількості цілих чисел на проміжку. |
8. | Характеристики дійсних чисел | 3 вид - аналіз | середнє | 3Б. | Завдання на встановлення відповідності між дійсним число, заданим виразом, і їх характеристиками. |
9. | Оцінка змінної за умовами | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Виконати оцінку змінної за заданими умовами. |
10. | Знайти відстань | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Текстова задача на рух. При розв’язанні потрібно виконувати переведення у відповідні одиниці виміру та виконувати дії з звичайними дробами. |
11. | Числа на координатній прямій | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Встановлення відповідності між виразом та точкою на координатній осі, координата якої дорівнює значенню цього виразу. |
12. | Властивості звичайних дробів | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Установіть відповідність між твердженням про дріб та звичайним дробом. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Впорядкування числової послідовності | Інший | середнє | 3Б. | У завданні необхідно розташувати дані дісні числа, подані у вигляді звичайних дробів. |
2. | Знаходження числа за його дробом | Інший | середнє | 1Б. | Текстова задача на знаходження числа за його дробом. |
3. | Порівняння дійсних чисел | Інший | важке | 1Б. | Завдання на повторення дії з дійсними числами поданими у різних видах. |
4. | Стандартний вид числа | Інший | середнє | 4Б. | Встановлення відповідності між числом та його записом у стандартному виді. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Дійсні числа» | 00:30:00 | легке | 5Б. | Запропоновані завдання дозволяють узагальнити знання та вміння з теми «Дійсні числа». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Дійсні числа» | 00:30:00 | середнє | 8Б. | Запропоновані завдання дозволяють закріпити знання і вміння з теми «Дійсні числа». |
2. | Перевірочна робота з теми «Дійсні числа» | 00:30:00 | важке | 13Б. | Запропоновані завдання дозволяють перевірити знання та вміння з теми «Дійсні числа». |