Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Статистична ймовірність | Визначення статистичної ймовірності, відносна частота події. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Відносна частота | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Відносна частота, виражена у відсотках. |
2. | Статистичні дані | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Обчислення ймовірності події. |
3. | Відносна частота події | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Обчислення з точністю до тисячних. |
4. | Формула відносної частоти в текстовому завданні | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Кількість справних приладів при заданій відносній частоті. |
5. | Статистична ймовірність | 1 вид - рецептивний | середнє | 2Б. | Обчислення статистичної ймовірності, робота зі стовпчастою діаграмою. |
6. | Ймовірність появи хоча б однієї з подій | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення ймовірності хоча б однієї правильної відповіді. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Завдання комбінаторного аналізу | Інший | важке | 3Б. | Завдання, яке приблизно в 1640 р запропонував Паскалю кавалер де Мере — вельми впливовий діяч при дворі Людовика XIV. Джерело: Алгебра і початки математичного аналізу. 10 клас. Підручник для учнів загальноосвітніх закладів (профільний рівень) / А. Г. Мордкович, П. В. Семенов. |
2. | Ймовірність випадання герба | Інший | важке | 3Б. | Обчислення числа кидання монети, задана ймовірність. |
3. | Наближене значення ймовірності події | Інший | важке | 4Б. | Аналіз заданої ситуації. Учневі необхідно висловити припущення про наближене значення ймовірності події. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Дослідницька задача з підкиданням грального кубика | Інший | важке | 5Б. | Дослідницька задача, в якій учням надається можливість переконатися в тому, як на практиці працює так званий закон великих чисел, який обґрунтував швейцарський математик Якоб Бернуллі (1654-1705). Учні висловлюють припущення, яке оформляють у вигляді файлу. |
2. | Ймовірність випадкової події | Інший | середнє | 2Б. | Частота події та ймовірність випадкової події. |
3. | Частота виготовлення бракованих виробів | Інший | легке | 1Б. | Поняття відносної частоти. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Статистична ймовірність» | 00:15:00 | середнє | 6Б. | Містить завдання на закріплення знань про обчислення відносної частоти. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Статистична ймовірність» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Містить завдання на навички дослідження статистичної ймовірності. |
2. | Перевірочна робота з теми «Статистична ймовірність» | 00:20:00 | середнє | 8Б. | Містить завдання різного рівня складності, які перевіряють навички обчислення відносної частоти і статистичної ймовірності. |