Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Рівняння та нерівності з двома змінними Визначення розв'язання рівнянь і нерівностей із двома змінними. Пропонуються приклади розв'язань рівнянь і нерівностей.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибір нерівності за малюнком 1 вид - рецептивний легке 1Б. За даним малюнком потрібно вибрати нерівність із запропонованих варіантів.
2. Вибір лінійної нерівності за малюнком 1 вид - рецептивний легке 1Б. За даним малюнком потрібно вибрати лінійну нерівність із запропонованих варіантів. Для вибору необхідно проаналізувати побудову прямої.
3. Вибір малюнка за даним рівнянням 1 вид - рецептивний легке 1Б. Потрібно зіставити малюнок із рівнянням.
4. Вибір і розв'язання рівняння 1 вид - рецептивний легке 1Б. Із запропонованих рівнянь потрібно вибрати рівняння, розв'язком якого є дана пара чисел.
5. Рівняння в цілих числах 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Пропонується розв'язати лінійне рівняння з двома змінними в цілих числах.
6. Площа фігури 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначається площа фігури, яка є розв'язком системи нерівностей. У кроках розв'язання пропонується схематичний графік, точність якого може перевірити вчитель.
7. Назви рівняння за малюнком 3 вид - аналіз середнє 3Б. Потрібно вибрати рівняння, якому відповідає даний малюнок.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Розв'язання рівняння другого степеня в цілих числах Інший важке 4Б. Потрібно розв'язати рівняння другого степеня в цілих числах із двома змінними. У ході розв'язання застосовується розклад на множники способом групування.
2. Текстова задача Інший важке 4Б. Пропонується розв'язати текстову задачу, складаючи діофантове рівняння.
3. Побудуй графік і знайди площу Інший важке 4Б. Потрібно побудувати графік рівняння і знайти площу отриманої фігури.
4. Лінійне рівняння з двома невідомими Інший важке 2Б. Розвязання лінійного рівняння з двома невідомими в натуральних числах.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Вибір нерівності за малюнком Інший легке 1Б. За даним малюнком потрібно вибрати нерівність із запропонованих варіантів.
2. Вкажи пару чисел (розв'язання нерівності) Інший легке 1Б. Із запропонованих пар чисел вибирається така пара чисел, яка є розв'язком даної нерівності.
3. Рівняння другого степеня в цілих числах Інший важке 4Б. Пропонується розв'язати рівняння другого степеня в цілих числах із двома змінними. У ході розв'язання застосовується розкладання на множники способом групування.
4. Розв'язання рівняння в цілих числах Інший середнє 3Б. Пропонується розв'язати лінійне рівняння з двома змінними в цілих числах.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Рівняння і нерівності з двома змінними» 00:10:00 легке 4Б. Пропонується за даним малюнком вибрати нерівність із запропонованих варіантів, а також лінійну нерівність, аналізуючи побудову прямої. І навпаки, поставити у відповідність з рівнянням певний малюнок. Також із запропонованих рівнянь вибирається рівняння, розв'язком якого є дана пара чисел.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Рівняння і нерівності з двома змінними» 00:15:00 середнє 10Б. За даним малюнком потрібно вибрати нерівність із запропонованих варіантів, розв'язати лінійне рівняння з двома змінними в цілих числах, визначити площу фігури, яка є розв'язком системи нерівностей. У кроках розв'язання пропонується схематичний графік, точність якого може перевірити вчитель. Також вибирається рівняння, якому відповідав би даний малюнок.
2. Перевірочна роота з теми «Рівняння і нерівності з двома змінними» 00:25:00 середнє 12Б. Пропонується із запропонованих пар чисел вибрати таку пару чисел, яка є розв'язком даної нерівності, розв'язати лінійне рівняння з двома змінними в цілих числах, розв'язати рівняння другого степеня в цілих числах з двома змінними. У ході розв'язання застосовується розкладання на множники способом групування. Також потрібно побудувати графік рівняння та знайти площу отриманої фігури.