Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі Система двох рівнянь із двома змінними як математична модель прикладної задачі; алгоритм та схеми розв’язування текстової задачі за допомогою системи рівнянь.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від математичної моделі до словесної 1 вид - рецептивний легке 1Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі.
2. Утворення словесної моделі з математичної (задачі на роботу) 1 вид - рецептивний легке 1Б. Складання словесної моделі з математичної для розв’язування задач на роботу.
3. Від математичної моделі прикладної задачі до словесної (школи) 1 вид - рецептивний легке 2Б. Утворення словесної моделі прикладної задачі з математичної.
4. Утворення математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю (кури та кролі) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю.
5. Від словесної моделі прикладної задачі до її математичної моделі (розряди чисел) 2 вид - інтерпретація середнє 3,5Б. Утворення математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю.
6. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (робітники і деталі) 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної, складання системи для розв'язання задачі.
7. Прикладна задача (дорослий і дитячий квитки) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
8. Від словесної моделі прикладної задачі до її математичної моделі (два числа) 3 вид - аналіз важке 7Б. Утворення математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю, розв'язання системи двох лінійних рівнянь із двома змінними методом алгебраїчного додавання.
9. Задача на рух по воді 3 вид - аналіз важке 6Б. Розв'язання задачі на рух по воді за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
10. Розв'язання текстових задач на числа і відсотки 3 вид - аналіз важке 7Б. Розв'язання текстових задач на числа і відсотки за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.
11. Розв'язання текстових задач на переливання 3 вид - аналіз важке 7Б. Розв'язання текстових задач на переливання за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до словесної (зерно) Інший легке 2Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до словесної.
2. Утворення словесної моделі прикладної задачі з математичної (пальто) Інший легке 2,5Б. Утворення словесної моделі прикладної задачі з її математичної моделі.
3. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної (м'ячі) Інший середнє 2Б. Перехід від словесної моделі прикладної задачі до математичної; складання системи двох рівнянь із двома змінними як математичної моделі прикладної задачі.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Системи двох лінійних рівнянь як математичні моделі» 00:20:00 середнє 7Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Системи двох лінійних рівнянь як математичні моделі» 00:20:00 середнє 11,5Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання прикладної задачі за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними; розв’язування системи двох лінійних рівнянь методом алгебраїчного додавання.
2. Перевірна робота з теми «Системи двох лінійних рівнянь як математичні моделі» 00:20:00 середнє 9Б. Перехід від математичної моделі прикладної задачі до її словесної моделі; складання математичної моделі прикладної задачі за її словесною моделлю; розв'язання задачі на рух по воді за допомогою системи двох лінійних рівнянь з двома змінними.; розв’язування системи двох лінійних рівнянь методом алгебраїчного додавання