Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Перетворення виразів, що містять операцію добування квадратного кореня | Перетворення виразів, що містять операцію добування квадратного кореня. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Винесення множника з-під знака кореня | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно винести множник з-під знака кореня. |
2. | Розташування чисел у порядку зростання | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно розташувати числа в порядку зростання. |
3. | Вираз | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно спростити вираз. |
4. | Вираз, що містить квадратні корені, формула квадрата різниці | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Спрощення виразу, що містить квадратні корені, використання формули квадрата різниці. |
5. | Вираз, що містить квадратні корені, формула квадрата суми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Використання формул квадрата суми або різниці. |
6. | Вираз, що містить квадратний корінь і число, формула квадрата суми | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Спрощення виразу, що містить квадратний корінь і число, використання формули квадрата суми. |
7. | Спрощення виразу, що містить корені | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Спрощення виразу, що містить дужки (корінь перед дужками). |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Вираз, що містить квадратний корінь, формула різниці квадратів | Інший | середнє | 3Б. | Використання формули різниці квадратів. |
2. | Спрощені вирази | Інший | важке | 3Б. | Необхідно спростити вираз. |
3. | Перетворення виразу | Інший | важке | 3Б. | Необхідно перетворити вираз. |
4. | Значення виразу | Інший | важке | 3Б. | Необхідно знайти значення виразу. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Внесення множника під знак кореня | Інший | легке | 1Б. | Необхідно внести множник під знак кореня. |
2. | Ірраціональність у знаменнику | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно звільнити вираз від ірраціональності у знаменнику. |
3. | Порівняння значення виразів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно порівняти значення виразів. |
4. | Спрощення дробу | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно спростити дріб. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Перетворення виразів (добування квадратного кореня)» | 00:15:00 | легке | 5Б. | Винесення множника з-під знака кореня, числа в порядку зростання, спрощення виразу. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Перетворення виразів (добування квадратного кореня)» | 00:20:00 | середнє | 12Б. | Спрощення виразів, використання формул квадрата та різниці суми, внесення множника під знак кореня. |
2. | Перевірочна робота з теми «Перетворення виразів (добування квадратного кореня)» | 00:30:00 | середнє | 6Б. | Порівняння значення виразів, ірраціональність у знаменнику, перетворення виразів. |