Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій. Теоретичний матеріал.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Задача на складання рівняння 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на складання дробового рівняння, заповнення таблиці.
2. Задача на спільну роботу (наповнення басейну) 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на спільну роботу (наповнення басейну) за допомогою дробового рівняння.
3. Задача на спільну роботу 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на спільну роботу за допомогою дробового рівняння.
4. Задача на рух 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Розв'язання задачі на рух за допомогою дробового рівняння.
5. Задача на визначення часу спільної роботи 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного учасника (без складання рівняння).
6. Задача на визначення часу спільної роботи — часу зустрічі 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного учасника (без складання рівняння).
7. Задача на спільну роботу (в'язання) 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Визначення часу роботи одного учасника, якщо відомий час роботи другого та спільний час роботи (один в'яже, інший розпускає).
8. Задача на спільну роботу, наповнення резервуара 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення часу роботи однієї труби, якщо відома різниця часу обох труб та спільний час їхньої роботи.
9. Задача на спільну роботу (наповнення та спорожнення ванни) 3 вид - аналіз важке 5Б. Визначення часу наповнення та спорожнення ванни, якщо відома їхня різниця та час спільної роботи обох кранів.
10. Задача на заплановану та фактичну кількість машин 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення фактичної та запланованої кількості машин, якщо відома різниця у вантажності та маса всього вантажу.
11. Задача на рух, швидкість човна у стоячій воді 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення швидкості човна у стоячій воді, якщо відомий спільний час, швидкість течії та відстань.
12. Задача на рух, початкова швидкість поїзда 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення початкової швидкості поїзда, якщо відома відстань і різниця в часі.
13. Задача на заплановану та фактичну кількість днів 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення фактичної кількості робочих днів, якщо відомий увесь обсяг робіт та різниця виробництва та кількості днів.
14. Задача на спільну роботу (землероби) 3 вид - аналіз важке 4Б. Визначення часу роботи одного землероба, якщо відома різниця часу обох землеробів та час їхньої спільної роботи.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Завдання на рух, швидкість Інший важке 4Б. Обчислення швидкості моторного човна, якщо відомі відстань, різниця швидкостей та різниця в часі.
2. Задача на визначення часу спільної роботи (прополювання) Інший середнє 3Б. Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного (без складання рівняння).
3. Задача на спільну роботу (поїдання моркви) Інший середнє 3Б. Визначення часу поїдання моркви одним учасником, якщо відомий час іншого учасника та спільний час.
4. Задача на спільну роботу (столярна майстерня) Інший важке 4Б. Визначення часу роботи одного зі столярів, якщо відома різниця часу обох столярів та спільний час їхньої роботи.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» 00:30:00 середнє 12Б. Складання рівняння, заповнення таблиці, завдання на спільну роботу.

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» 00:30:00 середнє 9Б. Завдання на рух та спільну роботу.
2. Перевірочна робота з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» 00:40:00 середнє 15Б. Складання та розв'язання рівнянь. Завдання на рух та спільну роботу.