Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій | Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій. Теоретичний матеріал. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача на складання рівняння | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання задачі на складання дробового рівняння, заповнення таблиці. |
2. | Задача на спільну роботу (наповнення басейну) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання задачі на спільну роботу (наповнення басейну) за допомогою дробового рівняння. |
3. | Задача на спільну роботу | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання задачі на спільну роботу за допомогою дробового рівняння. |
4. | Задача на рух | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Розв'язання задачі на рух за допомогою дробового рівняння. |
5. | Задача на визначення часу спільної роботи | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного учасника (без складання рівняння). |
6. | Задача на визначення часу спільної роботи — часу зустрічі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного учасника (без складання рівняння). |
7. | Задача на спільну роботу (в'язання) | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Визначення часу роботи одного учасника, якщо відомий час роботи другого та спільний час роботи (один в'яже, інший розпускає). |
8. | Задача на спільну роботу, наповнення резервуара | 3 вид - аналіз | важке | 4Б. | Визначення часу роботи однієї труби, якщо відома різниця часу обох труб та спільний час їхньої роботи. |
9. | Задача на спільну роботу (наповнення та спорожнення ванни) | 3 вид - аналіз | важке | 5Б. | Визначення часу наповнення та спорожнення ванни, якщо відома їхня різниця та час спільної роботи обох кранів. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Задача на заплановану та фактичну кількість машин | Інший | важке | 4Б. | Визначення фактичної та запланованої кількості машин, якщо відома різниця у вантажності та маса всього вантажу. |
2. | Задача на рух, швидкість човна у стоячій воді | Інший | важке | 4Б. | Визначення швидкості човна у стоячій воді, якщо відомий спільний час, швидкість течії та відстань. |
3. | Задача на рух, початкова швидкість поїзда | Інший | важке | 4Б. | Визначення початкової швидкості поїзда, якщо відома відстань і різниця в часі. |
4. | Задача на заплановану та фактичну кількість днів | Інший | важке | 4Б. | Визначення фактичної кількості робочих днів, якщо відомий увесь обсяг робіт та різниця виробництва та кількості днів. |
5. | Задача на спільну роботу (землероби) | Інший | важке | 4Б. | Визначення часу роботи одного землероба, якщо відома різниця часу обох землеробів та час їхньої спільної роботи. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Завдання на рух, швидкість | Інший | важке | 4Б. | Обчислення швидкості моторного човна, якщо відомі відстань, різниця швидкостей та різниця в часі. |
2. | Задача на визначення часу спільної роботи (прополювання) | Інший | середнє | 3Б. | Визначення часу спільної роботи, якщо відомий час кожного (без складання рівняння). |
3. | Задача на спільну роботу (поїдання моркви) | Інший | середнє | 3Б. | Визначення часу поїдання моркви одним учасником, якщо відомий час іншого учасника та спільний час. |
4. | Задача на спільну роботу (столярна майстерня) | Інший | важке | 4Б. | Визначення часу роботи одного зі столярів, якщо відома різниця часу обох столярів та спільний час їхньої роботи. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Складання рівняння, заповнення таблиці, завдання на спільну роботу. |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:30:00 | середнє | 9Б. | Завдання на рух та спільну роботу. |
2. | Перевірочна робота з теми «Раціональні рівняння як математичні моделі реальних ситуацій» | 00:40:00 | середнє | 15Б. | Складання та розв'язання рівнянь. Завдання на рух та спільну роботу. |