Теорія
Завдання
1. |
Перехід від математичної моделі до словесної
Складність: легке |
1
|
2. |
Складання словесної моделі (числа)
Складність: легке |
1
|
3. |
Перехід від математичної моделі до словесної
Складність: легке |
1
|
4. |
Складання математичної моделі за словесною (прямокутний трикутник)
Складність: середнє |
3
|
5. |
Перехід від словесної моделі до математичної (прямокутник)
Складність: середнє |
2
|
6. |
Перехід від словесної моделі до математичної (на рух)
Складність: середнє |
4
|
7. |
Утворення системи рівнянь (школа)
Складність: середнє |
4
|
Додаткові завдання (Мій+)
1. |
Розв'язання текстової задачі (глядацький зал)
Складність: важке |
8
|
2. |
Розв'язання текстової задачі (числа)
Складність: важке |
7
|
3. |
Розв'язання текстової задачі (на роботу)
Складність: важке |
9
|
Тести
1. |
Тренування з теми «Системи рівнянь, як математичні моделі реальних ситуацій»
Складність: середнє |
11
|