Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Особливості вищих рослин | Представлено теоретичні відомості про особливості вищих рослин. |
2. | Особливості та різноманітність Мохоподібних | Представлено теоретичні відомості про особливості та різноманітність Мохоподібних. |
3. | Судинні спорові рослини | Представлено теоретичні відомості про судинні спорові рослини. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення зображення Печіночників | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення Печіночників, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Визначення зображення Справжніх мохів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення Справжніх мохів, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення зображення Папоротей | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення Папоротей, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Визначення зображення Хвощів | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити зображення Хвощів, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Визначення зображення Плаунів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити зображення Плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Способи розмноження Мохів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити способи розмноження Мохів, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Способи розмноження Хвощів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити способи розмноження Хвощів, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Способи розмноження Плаунів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити способи розмноження Плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Назви поколінь життєвого циклу спорових рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 1Б. | Необхідно визначити назви поколінь життєвого циклу спорових рослин. |
10. | Характеристика Справжніх мохів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику Справжніх мохів, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Характеристика Печіночників | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику Печіночників, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Функції частин моху | 3 вид - аналіз | середнє | 2Б. | Необхідно визначити відповідність між функціями і назвами частин моху. |
Додаткові завдання (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Функції частин Папоротей | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити функції частин Папоротей, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Відповідність між характеристикою і видами пагонів Хвощів | Інший | середнє | 3Б. | Необхідно визначити відповідність між характеристикою і видом пагонів Хвощів. |
3. | Характеристика пагонів Плаунів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити характеристику пагонів Плаунів, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Спільні ознаки Справжніх мохів та Печіночників | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити спільні ознаки листостеблових і сланевих мохів, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Відмінності Справжніх мохів і Печіночників | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити, чим відрізняються Справжні мохи і Печіночники. |
6. | Порівняння Папоротей і Мохів | Інший | важке | 3Б. | Необхідно визначити характерні ознаки Папоротей у порівнянні з Мохами, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Місця поширення мохів | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити, де можуть рости мохи, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Способи розмноження Папоротей | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити способи розмноження Папоротей, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Функції частин Хвощів | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити функції частин Хвощів, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Вищі спорові рослини» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Вищі спорові рослини». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Вищі спорові рослини» | 00:35:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Вищі спорові рослини». |
2. | Перевірна робота по темі «Вищі спорові рослини» | 00:30:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Вищі спорові рослини». |