Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини Представлено теоретичні відомості про порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика мінеральних речовин 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити характеристику мінеральних речовин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Властивості найпоширеніших мінеральних речовин в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити властивості найпоширеніших мінеральних речовин в організмі людини.
3. Визначення відповідності між характеристикою і видом мінеральних речовин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно визначити мінеральні речовини за хараткеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
4. Шляхи надходження в організм людини мінеральних речовин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, шляхи надходження в організм людини мінеральних речовин, обравши із запропонованих варіантів.
5. Шляхи виведення з організму людини мінеральних речовин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, шляхи виведення з організму людини мінеральних речовин, обравши із запропонованих варіантів.
6. Порушення обміну Йоду в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Йоду в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
7. Порушення обміну Флуору в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Флуору в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
8. Порушення обміну Калію в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Калію в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
9. Порушення обміну Кальцію в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Кальцію в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.

Додаткові завдання (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Порушення обміну Мангану в організмі людини Інший середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Мангану в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
2. Порушення обміну Феруму в організмі людини Інший середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Феруму в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення елементів надлишки яких спричиняє зазначені наслідки Інший важке 3Б. Необхідно визначити елементи надлишки яких спричиняє зазначені наслідки, обравши із запропонованих варіантів.
4. Визначення елементів нестача яких спричиняє зазначені наслідки Інший важке 3Б. Необхідно визначити елементи нестача яких спричиняє зазначені наслідки, обравши із запропонованих варіантів.
5. Причини порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини Інший важке 4Б. Необхідно визначити причини порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення мінеральних речовин за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити мінеральні речовини за хараткеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
2. Наслідки надлишку елеменів в організмі людини Інший важке 3Б. Необхідно визначити наслідки надлишку елементів в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
3. Наслідки нестачі елеменів в організмі людини Інший важке 3Б. Необхідно визначити наслідки нестачі елементів в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Мінеральні речовини» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Мінеральні речовини».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Мінеральні речовини» 00:35:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Мінеральні речовини».
2. Перевірна робота по темі «Мінеральні речовини» 00:30:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Мінеральні речовини».