Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини Представлено теоретичні відомості про порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Характеристика мінеральних речовин 1 вид - рецептивний легке 1Б. Необхідно визначити характеристику мінеральних речовин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Властивості найпоширеніших мінеральних речовин в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити властивості найпоширеніших мінеральних речовин в організмі людини.
3. Визначення відповідності між характеристикою і видом мінеральних речовин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно визначити мінеральні речовини за хараткеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
4. Шляхи надходження в організм людини мінеральних речовин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, шляхи надходження в організм людини мінеральних речовин, обравши із запропонованих варіантів.
5. Шляхи виведення з організму людини мінеральних речовин 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, шляхи виведення з організму людини мінеральних речовин, обравши із запропонованих варіантів.
6. Порушення обміну Йоду в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Йоду в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
7. Порушення обміну Флуору в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Флуору в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
8. Порушення обміну Калію в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Калію в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
9. Порушення обміну Кальцію в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Кальцію в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
10. Порушення обміну Мангану в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Мангану в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
11. Порушення обміну Феруму в організмі людини 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити наслідки порушення обміну Феруму в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
12. Визначення елементів надлишки яких спричиняє зазначені наслідки 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити елементи надлишки яких спричиняє зазначені наслідки, обравши із запропонованих варіантів.
13. Визначення елементів нестача яких спричиняє зазначені наслідки 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно визначити елементи нестача яких спричиняє зазначені наслідки, обравши із запропонованих варіантів.
14. Причини порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини 3 вид - аналіз важке 4Б. Необхідно визначити причини порушення обміну мінеральних речовин в організмі людини.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення мінеральних речовин за характеристикою Інший середнє 2Б. Необхідно визначити мінеральні речовини за хараткеристикою, обравши із запропонованих варіантів.
2. Наслідки надлишку елеменів в організмі людини Інший важке 3Б. Необхідно визначити наслідки надлишку елементів в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.
3. Наслідки нестачі елеменів в організмі людини Інший важке 3Б. Необхідно визначити наслідки нестачі елементів в організмі людини, обравши із запропонованих варіантів.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Мінеральні речовини» 00:30:00 середнє 14Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Мінеральні речовини».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Мінеральні речовини» 00:35:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Мінеральні речовини».
2. Перевірна робота по темі «Мінеральні речовини» 00:30:00 середнє 15Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Мінеральні речовини».