Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Чому класифікація життєвих форм рослин є екологічними? | Представлено теоретичні відомості про те, чому класифікації життєвих форм рослин є екологічними. |
2. | За якими ознаками класифікують життєві форми тварин? | Представлено теоретичні відомості про те, за якими ознаками класифікують життєві форми тварин. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що називається життєвою формою рослин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається життєвою формою рослин, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається життєвою формою тварин | 2 вид - інтерпретація | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається життєвою формою тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Визначення зображення наземних тварин | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Необхідно визначити зображення наземних тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Визначення зображення плаваючих тварин | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Необхідно визначити зображення плаваючих тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Визначення зображення повітряної форми тварин | 3 вид - аналіз | легке | 2Б. | Необхідно визначити зображення повітряної форми тварин, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Приклади та форми дерев'янистих судинних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, які рослини належать до категорії дерев'янистих судинних рослин згідно з класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин. |
7. | Приклади та форми напівдерев'янистих судинних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, які форми рослин належать до категорії напівдерев'янистих згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин. |
8. | Приклади наземних трав'янистих життєвих форм судинних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, які форми рослин належать до категорії наземних трав'янистих згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин. |
9. | Приклади водних трав'янистих життєвих форм судинних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, які форми рослин належать до категорії водних трав'янистих згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин. |
10. | Внесок Еугеніуса Вармінга у біологію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, який внесок зробив Еугеніус Вармінг у біологію. |
11. | Внесок Крістена Раукнієра у біологію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, який внесок зробив Крістен Раукнієр у біологію. |
12. | Внесок І.Г. Серебрякова у біологію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити, який внесок зробив І.Г. Серебряков у біологію. |
13. | Внесок Д.М. Кашкарова у біологію | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити внесок Д.М. Кашкарова у біологію, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Життєві форми ссавців за способами локомоції | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити можливі життєві форми ссавців за способами локомоції. |
15. | Життєві форми птахів за способом добування їжі | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити життєві форми птахів за способом добування їжі. |
16. | Життєві форми риб за формою тіла | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити життєві форми риб за формою тіла. |
17. | Життєві форми жалких | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити життєві форми жалких. |
18. | Відповідність між прикладами та категоріями життєвих форм судинних рослин | 2 вид - інтерпретація | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між прикладами та категоріями життєвих форм судинних рослин згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова. |
19. | Відповідність між назвою досліджень вченого у галузі біології та його прізвищем | 3 вид - аналіз | важке | 3Б. | Необхідно встановити відповідність між назвою досліджень вченого у галузі біології та його прізвищем. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Визначення прізвища вченого за його внеском у біологію | Інший | середнє | 2Б. | Необхідно визначити прізвище вченого за його внеском у біологію. |
2. | Відповідність між категоріями та прикладами життєвих форм судинних рослин | Інший | середнє | 4Б. | Необхідно встановити відповідність між категоріяти і прикладами життєвих форм судинних рослин згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування» | 00:30:00 | середнє | 15Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування» | 00:35:00 | середнє | 17Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування». |
2. | Перевірна робота по темі «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування» | 00:30:00 | середнє | 20Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування». |