Методична рекомендація:

Теорія

Номер Назва Опис
1. Чому класифікація життєвих форм рослин є екологічними? Представлено теоретичні відомості про те, чому класифікації життєвих форм рослин є екологічними.
2. За якими ознаками класифікують життєві форми тварин? Представлено теоретичні відомості про те, за якими ознаками класифікують життєві форми тварин.

Завдання

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Що називається життєвою формою рослин 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається життєвою формою рослин, обравши із запропонованих варіантів.
2. Що називається життєвою формою тварин 2 вид - інтерпретація легке 1Б. Необхідно визначити, що називається життєвою формою тварин, обравши із запропонованих варіантів.
3. Визначення зображення наземних тварин 3 вид - аналіз легке 2Б. Необхідно визначити зображення наземних тварин, обравши із запропонованих варіантів.
4. Визначення зображення плаваючих тварин 3 вид - аналіз легке 2Б. Необхідно визначити зображення плаваючих тварин, обравши із запропонованих варіантів.
5. Визначення зображення повітряної форми тварин 3 вид - аналіз легке 2Б. Необхідно визначити зображення повітряної форми тварин, обравши із запропонованих варіантів.
6. Приклади та форми дерев'янистих судинних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно визначити, які рослини належать до категорії дерев'янистих судинних рослин згідно з класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин.
7. Приклади та форми напівдерев'янистих судинних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно визначити, які форми рослин належать до категорії напівдерев'янистих згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин.
8. Приклади наземних трав'янистих життєвих форм судинних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно визначити, які форми рослин належать до категорії наземних трав'янистих згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин.
9. Приклади водних трав'янистих життєвих форм судинних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 3Б. Необхідно визначити, які форми рослин належать до категорії водних трав'янистих згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова, та обрати приклади цих рослин.
10. Внесок Еугеніуса Вармінга у біологію 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, який внесок зробив Еугеніус Вармінг у біологію.
11. Внесок Крістена Раукнієра у біологію 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, який внесок зробив Крістен Раукнієр у біологію.
12. Внесок І.Г. Серебрякова у біологію 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити, який внесок зробив І.Г. Серебряков у біологію.
13. Внесок Д.М. Кашкарова у біологію 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити внесок Д.М. Кашкарова у біологію, обравши із запропонованих варіантів.
14. Життєві форми ссавців за способами локомоції 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити можливі життєві форми ссавців за способами локомоції.
15. Життєві форми птахів за способом добування їжі 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити життєві форми птахів за способом добування їжі.
16. Життєві форми риб за формою тіла 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити життєві форми риб за формою тіла.
17. Життєві форми жалких 2 вид - інтерпретація середнє 2Б. Необхідно визначити життєві форми жалких.
18. Відповідність між прикладами та категоріями життєвих форм судинних рослин 2 вид - інтерпретація середнє 4Б. Необхідно встановити відповідність між прикладами та категоріями життєвих форм судинних рослин згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова.
19. Відповідність між назвою досліджень вченого у галузі біології та його прізвищем 3 вид - аналіз важке 3Б. Необхідно встановити відповідність між назвою досліджень вченого у галузі біології та його прізвищем.

Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)

Номер Назва Вид Складність Бали Опис
1. Визначення прізвища вченого за його внеском у біологію Інший середнє 2Б. Необхідно визначити прізвище вченого за його внеском у біологію.
2. Відповідність між категоріями та прикладами життєвих форм судинних рослин Інший середнє 4Б. Необхідно встановити відповідність між категоріяти і прикладами життєвих форм судинних рослин згідно із класифікацією І.Г. Серебрякова.

Тести

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Тренування по темі «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування» 00:30:00 середнє 15Б. Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування».

Перевірочні тести (приховані від учнів)

Номер Назва Рекомендований час: Складність Бали Опис
1. Домашня робота по темі «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування» 00:35:00 середнє 17Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування».
2. Перевірна робота по темі «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування» 00:30:00 середнє 20Б. Перевіряються знання основних понятть з теми «Життєві форми рослин і тварин як адаптації до середовища існування».