Методична рекомендація:
Теорія
Номер | Назва | Опис |
---|---|---|
1. | Об'єкт та завдання науки про стан довкілля | Представлено теоретичні відомості про об'єкт та завдання науки про стан довкілля. |
2. | Спільні ознаки, причини та групи глобальних екологічних проблем | Представлено теоретичні відомості про спільні ознаки, причини та групи глобальних екологічних проблем. |
3. | Сучасна екологічна ситуація в Україні | Представлено теоретичні відомості про сучасну екологічну ситуацію в Україні. |
Завдання
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що вивчає інвайронментологія | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що вивчає інвайронментологія, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається довкіллям | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається довкіллям, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Що називається інвайронменталістикою | 1 вид - рецептивний | легке | 1Б. | Небхідно визначити, що називається інвайронменталістикою, обравши із запропонованих варіантів. |
4. | Визначення глобальних екологічних проблем | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити глобальні екологічні проблеми, обравши із запропонованих варіантів. |
5. | Визначення проблем, які не належать до глобальних | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити проблеми, які не належать до глобальних, обравши із запропонованих варіантів. |
6. | Шкода довкіллю, що найчастіше завдається транспортом | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, яка шкода найчастіше завдається транспортом довкіллю, обравши із запропонованих варіантів. |
7. | Особливості процесу виснаження ґрунту | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості процесу виснаження ґрунту, обравши із запропонованих варіантів. |
8. | Шкода довкіллю, що найчастіше завдається промисловістю | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, яка шкода найчастіше завдається промисловістю довкіллю, обравши із запропонованих варіантів. |
9. | Шкода довкіллю, що найчастіше завдається сільським господарством | 2 вид - інтерпретація | середнє | 3Б. | Необхідно визначити, яка шкода найчастіше завдається довкіллю сільським господарством, обравши із запропонованих варіантів. |
10. | Особливості екологічної проблеми скорочення об'ємів чистої води | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми скорочення об'ємів чистої води, обравши із запропонованих варіантів. |
11. | Особливості екологічної проблеми деградації земельних ресурсів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми деградації земельних ресурсів, обравши із запропонованих варіантів. |
12. | Особливості екологічної проблеми знищення лісів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми знищення лісів, обравши із запропонованих варіантів. |
13. | Особливості екологічної проблеми побутових відходів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми побутових відходів, обравши із запропонованих варіантів. |
14. | Особливості екологічної проблеми шкідливого впливу військових об'єктів | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми шкідливого впливу військових об'єктів, обравши із запропонованих варіантів. |
15. | Особливості екологічної проблеми радіаційного забрудення | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми радіаційного забрудення, обравши із запропонованих варіантів. |
16. | Особливості екологічної проблеми забруднення повітря | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми забрудення повітря, обравши із запропонованих варіантів. |
17. | Особливості екологічної проблеми скорочення біорізноманіття | 2 вид - інтерпретація | середнє | 2Б. | Необхідно визначити особливості екологічної проблеми скорочення біорізноманіття, обравши із запропонованих варіантів. |
Додаткові завдання, приховані від учнів (Мій+)
Номер | Назва | Вид | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Що вивчає середовищезнавство | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що вивчає середовищезнавство, обравши із запропонованих варіантів. |
2. | Що називається навколишнім середовищем | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що називається навколишнім середовищем, обравши із запропонованих варіантів. |
3. | Що включає у себе охорона довкілля | Інший | легке | 1Б. | Необхідно визначити, що включає у себе охорона довкілля, обравши із запропонованих варіантів. |
Тести
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Тренування по темі «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні» | 00:30:00 | середнє | 12Б. | Відпрацьовуються знання основних понятть з теми «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні». |
Перевірочні тести (приховані від учнів)
Номер | Назва | Рекомендований час: | Складність | Бали | Опис |
---|---|---|---|---|---|
1. | Домашня робота по темі «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні» | 00:35:00 | середнє | 13Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні». |
2. | Перевірна робота по темі «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні» | 00:30:00 | середнє | 14Б. | Перевіряються знання основних понятть з теми «Сучасні екологічні проблеми у світі та в Україні». |